依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年2月5日 星期四

嘉嘉的為食路上,澳門一日遊

係俾黃耀祖引誘的。話說果日佢嚟晨光做替工,傾下傾下,佢竟然俾左一幅相我睇,嘩,不得了,唔睇尤是可,一睇,我就控制唔到自己喇!係一張滿檯食物嘅照片,(噓聲)噓咩唧,唔係你以為幅相係乜野喎!真係一檯都係食物,而且碟碟都幾好樣添,雖然俾我話得好樣嘅食物都唔會太難食,不過都要問清楚先。佢話好呀,而且不過係千幾蚊就食飽左成十個人喇!

咁平?邊度!澳門呀,阿祖話。

澳門?嘩,真係有好幾年冇去喇,因為澳門比香港重細,而對國內同胞來說,澳門比香港的吸引力重大,因為可以賭錢,於是澳門有好幾年係比香港嘅新城市重迫嘅!不單止迫,重係冇車坐,唔好講的士,真係連巴士都冇得坐,迫到呢!當然我地可以搭賭場順風車,重唔駛錢添,但係總係唔似的士咁可以去到門口,於是就同自己講,忘記澳門喇!

原來真係怎可忘記得起,秋天,我會諗起澳門嘅奄仔蟹,夏天我會諗起佢果間任溝唔嬲嘅甜品鋪,冬天我會諗起路環新鮮出爐嘅暖笠笠萄撻,而春天我當然會諗起紅街市果間茶樓,一面品茗,一面欣賞百鳥爭鳴嘅情景喇!

正在沮喪,朋友話而家澳門冇咁多人去咖喇,內地反貪呀,尐人唔敢去賭錢咖喇!係咪真咖!唔理喇,博一鋪喇,反正去澳門都要賭,唔入賭場就喺人多唔多之上賭一鋪喇!

由於朋友工作忙,只能一日來回,其實都好,一來澳門尐酒店房唔平,平均一人要使多五百蚊,二來如果唔好玩可以走人,唔駛夾硬拖多日。咁如果好玩咯,咪下次再玩過囉。行程好簡單,一早出發,之後去澳門飲早茶,當然話早其實都唔係好早,因為我冇理由搭晨早五點船去飲茶唧,咁所以早茶就係九點左右飲,其實都要搭七點半果班船,真係重早過返工呀!

一上岸,即刻去排隊坐的士,真係冇乜人排隊喎,但係咁早,梗係冇乜人喇!轉眼已經去到紅街市,傍邊就係茶樓,黃色的一幢樓高三層的建築物,上面大大隻字寫住間茶樓名!

行到上二樓,已見一籠一籠的點心在門口等著我,真有他鄉遇故知嘅感覺!好滾動,我講佢沖茶果尐水,由一個銀色高身熱水爐內倒出,再沖落茶葉度,呢個係我細個飲茶嘅影象,好有親切感!普洱不算最好,但係咁平茶錢,你想飲乜唧,至少有茶味同普洱香。

唔講咁多,出去攞點心先,係呀,呢度係冇人賣點心嘅,自己出去攞喇。嘩,有豬潤燒賣,有燒賣,有糯米包,有叉燒包,有鳳爪、有牛肉球、有排骨,排骨真係有肉味,唔似香港尐咁食落得舊渣,糯米包更係久違了的上品,糯米乾身,用廣東雲吞皮包得密實,你可能冇食過,香港飲食集團果尐糯米包,係就咁衿塊上海雲吞皮上去,遮唔哂再衿多塊就算,完全冇包嘅含意,佢叫做糯米衿會比較乎合商品條例!

當然唔係個個點心都好好食,但係果日天氣好好,雖然因為晏左嘅關係,冇乜雀仔掛喺窗邊而少左尐情趣,但係由二樓一大列嘅窗望開去,只見一望無際嘅藍天白雲,襯得傍邊色彩燦爛嘅紅街市特別耀眼,澳門嘅西歐風情又番番嚟喇!

嗄,講完嗱,你去左澳門一日就係食得一餐?唔係,咁今日時間夠喇嘛,下次再講囉。





1 則留言: