依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2016年9月7日 星期三

嘉嘉航空,福岡之旅(五)宿一宵

昨天講到,在多牛叫完晚飯,已經是晚上九點,福岡很多地方是收九點的,就算有開門,也不會是我去的地方,於是打道回旅館,試下它的溫泉之餘,也順便洗一個白白淨淨。因為這些平民旅館的套房裡的浴室是一套出的,很省地方但也沒有太多空間供你走動,所以有溫泉就實在太好了。

心中有數,這裡的溫泉不會太大,因為在酒店資料內所提供的相片,那個溫泉只有三個沖身的地方,用這個做比例,也大概知道溫泉的大細。不過既然有就即管試下喇,畢竟浸一浸溫泉,人係會輕鬆尐嘅。

穿著酒店的和服,拿著毛巾就往溫泉那個樓層走,別忘了溫泉密碼,對,福岡的旅館的溫泉的女賓部都要用密碼才可以進入,這密碼還是天天換的呢。不知道是甚麼原因,但相信與治安無關,可能是它沒有人手整天看守著溫泉,所以用密碼才能進去,以免開錯門而引來尷尬!

一進門就是locker和化妝間,地方也不細,把衣服除下後,就推門入溫泉範圍。嘩,真係幾細!沖身的地方除了在照片中見到的三個位之外,傍邊還有兩個,但浴池真的很細,比一般的浴缸大,長方型的剛容得下四個女性排排坐般浸溫泉,但也一動也不能動了!還好,我入去的時候人不算多,有兩個是沖身走人,有一個是剛到沖身,所以我浸溫泉時也只是兩個人。

我想藉這個機會講下浸溫泉的一些禮儀。當你入到溫泉浴室,你首先要除低你對拖鞋,因為人地入面係好乾淨嘅,你踩住對拖鞋入去會整污糟人地個地方,跟住你就要去搵一個冇人用嘅locker,將你嘅隨身衣物除哂放喺locker入面,淨係攞住一條薄薄嘅毛巾好喇。

之後就行出去溫泉嘅沖涼區。果度有哂洗頭水、護髮素同埋沖涼油,請你徹底的幫自己沖涼同埋洗頭,真係要乾淨過自己平日喺屋企沖涼呀,之後就可以落水,至於果條毛巾仔,你可以帶落池,但係唔可以俾佢掂到尐溫泉水,條毛巾係要嚟包住個頭免得尐頭髮掂到尐泉水,亦都可以摺好放在頭頂散熱,但係就一定唔可以掂到尐泉水呀!

我見過有人將尐頭髮垂喺膊頭,好似人地模特兒擺甫士咁,望住尐泉水顧影自憐,傾亦都見過尐人用條毛巾包住自己重要部位,大姐,呢度冇人睇你㗎,你唔好整污糟尐泉水重好喇!亦都見過有人一入溫泉就跳入水,結果俾幾位日本女士投訴。我亦試過咁嘅場面,但係我唔識日文,冇得投訴,我果次只好立即上水,真係唔想同佢番分享佢身體嘅老泥呀!

但到我沖完涼洗埋頭開始去浸溫泉時,便有好幾個人操入嚟,沖身也要排隊,於是我跟自己說,係咁意浸下好嘞,浸得太耐阻住人地浸就唔好喇。但係浸得耐唔耐都唔到我決定,因為佢地一個接住一個咁沖涼,而因為都係日本人嘅關係,都係沖得好乾淨而唔似有尐遊客咁係咁以沖,所以我想上水都唔得,但係個池已經坐咗第三個人入嚟,真係有尐迫,而第四個亦行緊落池,我冇辦法,唔想就咁企喺度等沖身都唔得,於是我行出溫泉,並且向排第一個位女士表示我只係沖一沖身就走,哈,佢明我講乜喎,咁我就叫做浸咗一個短溫泉。時間係短尐,但係之前可以好徹底咁沖涼亦都係好心嘅!

成個人乾淨舒爽咁返上房,又計劃明天嘅行程。

2 則留言: