依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2016年9月5日 星期一

嘉嘉航空,福岡之旅(二)商務客位

話說我被upgrade去坐商務客位,不知幾爽!個位闊尐之外,報紙都多尐,任你攞,唔駛同人爭!都未坐定,就問我飲唔飲番杯嘢,係問喎,唔係派喎,有得揀至係老闆,我見既然咁高興,就不如整番杯香檳喇,雖然唔係名牌,但係見到尐香檳酒升起的泡,真係心情特別好。


一邊歎住香檳一邊歎報紙,真係人生一大樂事。嘩,寫下寫下,你會以為我咁大個人第一次坐商務位,唔係,我過去幾十年打工嘅時候,出親差都係坐商務位,所以唔係未坐過,亦唔係未upgrade過,不過比較少喺機口upgrade,所以特別興奮!

起飛喇!到架機飛定咗就開始食嘢嘞。前菜係香草三文魚他他及大蝦沙律,同埋冷烏冬。個烏冬有蛋絲,所以我冇食,而且個沙律望落都幾大份,留肚食主菜。當我正話講話係三文魚嘅時候,你有冇少少驚呢?因為袁國勇教授話食生嘅三文魚第同食屎,不過他他雖然都係生,但係應該唔同做法,應該冇咁屎啩!

唔,呢舊屎幾好味喎,用嚟襯住隻帶子一齊食,都不知幾惹味。大蝦有兩隻,我一隻同青瓜一齊食,非常清香味美,另一隻用三文魚醬一齊食,又更加帶出蝦嘅鮮味,最後我就咁空口食三文魚,發覺佢除咗係咸咗少少之外,本身都好好味,本來諗住用嚟搽麵包,但係又怕太飽於是收手!

到主菜嘞,選擇都幾多,有香草白汁海鮮配意式扭紋粉、日式咖哩雞配芝麻白飯同埋夏威夷果仁炒牛柳配白飯,我就係揀咗呢個飯嘞!一來我喺香港係唔食牛嘅,所以一離境我係會盡量食牛,另一個原因就係喺Menu上,呢個飯嘅傍邊,有一行細到唔係好睇到嘅字,話呢個飯係凱悅軒嘅料理,咁凱悅軒喎,我梗係要試下喇!一來我想試下佢嘅手勢,二來我其實係唔同意大師傅將尐食物變成飛機餐,因為咁樣大量處理嘅食物,雖然商務位相對較經濟位少人,但係食物即刻上枱果下同煮好翻熱至上枱中間,確實有好大嘅分別。

食物上枱喇,坦白講,有少少想去商品說明果度去告佢呀,明明係叫做夏威夷果仁炒牛柳配白飯,但係我真係半粒夏威夷果仁都見唔到呀,只係見到一大堆嘅菇類,我同意用菇類係最安全,因為呢樣嘢點煮都唔會太過火,如果用夏威夷果仁就隨時諗到冇朋友,不過你就應該改番個食物說明喇!

好,成份食物,白飯唔駛點試椒絲同菇都唔駛試,主要係試個牛柳。用隻叉一拮落去,咦,出奇地林,再切一片嚟試下,唔錯喎,當然我唔係以餐廳嘅水準嚟話佢唔錯,我係考慮到佢翻熱之後仍然可以一口𡁻爛,而覺得佢無論舊肉到個處理手法,都算係唔錯嘅!當然,加如果呢件嘢係喺餐廳食,我會立即退貨!

雖然話白飯不在試味之列,但係我都仍然認為尐飯係可以唔駛咁爛嘅!

到甜品喇,冇得揀,係雪糕,不過味道就有幾款,我揀咗杏仁味,非常清新,食完咸咸地嘅中菜之後,嚟一杯雪糕真係賞心樂事,而且而家佢地會為雪糕解凍,唔似得以前咁,真係放到落機都重係硬到未食得,如果你坐嘅係短途機!

之後嚟番杯咖啡,真係無以上之,本來都想飲番杯餐後酒嘅,但係已經飲咗好幾杯香檳,節制下好,以免影響我嘅旅程。

落機喇,商務位嘅客人梗係行先喇,但係福岡實在唔算太多遊客,所以過關好快,快到我出咗嚟等咗一輪,條行李帶都重係未出行李。冇問題,一於放慢腳步,好好感受下呢個地方。

沒有留言:

張貼留言