依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2016年9月8日 星期四

嘉嘉航空,福岡之旅(六)祇園站/一蘭

今天要搬旅館了。但並沒有太多的不捨,一來只住了一晚,二來我將會搬去的旅館才是我今次的目標住宿。但因為日本的旅館一般都在下午三時才check in,所以我心急極都要等到下晝至有房。而住緊呢間旅館又好好喎,準我12點至check out,於是我先把行李執好,就搭巴士巴出去博多站,¥100雖然只係搭兩個站,但係真係好抵玩。

去到博多站,人地尐鋪頭仲未開門,於是去食個早餐先。早餐我一般都食得好簡單,隨便搵咗一間咖啡室就坐底。都係食下三文治飲下咖啡之類。反而呢間咖啡室個景幾好,可以好悠閑咁望住條街,見到尐人在雨中趕上班的情況,覺得自己好幸福呀,不過,當掉番轉係我趕返工而佢地放緊假時,佢地嘅心情應該同我一樣,除非佢係果尐放緊假都諗住工作嘅大笨蛋喇!

坐下坐下,百貨公司開門喇。博多站嘅上蓋,真係好多嘢行,有阪急百貨,有Amu Plaza,我唔知你鍾意行邊類形嘅鋪頭,但係淨係一間Tokyu Hands就已經行得我不亦幾乎。由於時間關係,我只係行咗個外圍,未深入研究,反正今次係嚟踩下線,同埋食早餐,過幾日會再嚟,唔急!不過唔急、唔急,我都買咗成萬¥,所以女人買嘢好難講,我其實已經好忍手,而且亦都買咗咁多十年,都唔明重有乜好買,但反正我就係買咗喇!

係時候返旅館check out喇!由住緊果間旅館去新果間旅館,路途唔算長,但係都要行大概十分鐘。搭車又唔係,於是繼續行路,都好,反正係咁日食夜食,當做運動都好。喺拖住個篋周街行時,我係時時提住自己,唔好咁咗地呀,個篋唔好拖得咁嘈呀,小心唔好轆親人呀,咁所以其實大媽們唔係冇好處嘅,至少set咗一個bad example,等我知道出外旅行要更加檢點!

到喇,到呢間我間目標旅館喇!呢間旅館有乜好,遲尐至介紹,不過以佢位處Canal City 四百米內呢個地位,喜歡shopping嘅你,對呢間旅館真係冇投訴呀。確實,我亦都要去Canal City 走一轉,因為果度有方碗嘅一蘭拉麵。


嚟得福岡,又點會唔食一蘭呢,當然嚟得福岡亦一定要食拉麵,但係因為聽聞呢度係一蘭嘅發源地,所要點都要食下。不過一蘭其實已經食到冇乜新意,因為佢來來去去得果幾樣嘢食,所以喺去一蘭嘅福岡總店朝聖與Canal City之間,我揀了後者,因為至少個碗唔同啲。無錯,Canal City嘅一蘭個碗係長方形嘅我唔知點解佢會有呢個安排,所以你都唔好問我。

一蘭就喺Canal City嘅地牢,果層嘅所有鋪頭都係食嘅,一蘭嘅人龍比香港短好多,亦都比大阪少人,但係都幾熱鬧,喺門口排咗大概20分鐘隊,揀好晒食物買埋食券之後,過一陣就有得入座。

速度係呢間鋪頭嘅賣點之一,所以真係影完晒相之後碗麵就上場,長方形嘅碗係幾吸引,而且望落去高高大大以為好大碗,點知篤落去原來個碗好淺下,咁都有個好處就係香港同大阪我都食唔晒嗰碗麵,而喺呢度我係食得晒嘅,終於第一次可以見天地!我講嘅係佢碗底果幾行字,真係要食哂麵再飲埋哂尐湯至見到㗎!



食得哂碗麵,心情特別好,所以臨走買多抽即食麵,方便返到屋企想食隨時有得食。

沒有留言:

張貼留言