依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2016年9月9日 星期五

嘉嘉航空,福岡之旅(七)天神站的隱世芝士撻

由於我是第一次到福岡,所以我事前看了很多旅遊網站,亦在書店打了不少旅遊書的書釘。其中我留意到天神站的地下街是很多旅遊書及網站都大力推薦的,於是我也預了一個晚上去逛—個不亦樂乎。

去到才知被搵笨!除非你未去過日本,否則我看不出這地下街有幾特別,都是以賣未成名的牌子及二線藥妝為主,價廉,但係唔肯定係唔係物美。


而由於我在晚上前往,所以很多店鋪也已關門,當然有些冇癮,正計劃打道回旅館,返去浸番個溫泉冇咁嬲,點知就喺呢個時候,俾我見到一條人龍,你要知道,人龍對於出外搵食嚟講,絕大部份時間係一個正面嘅指示。於是我又行埋去八下,見到排隊嘅男女老少都有,再行埋尐就聞到一陣焗西餅味,但係唔算好揚果種味道,於是我又排埋一份睇下佢究竟賣乜東東。

哦,原來係BAKE cheese tart。佢係北海道名物,而喺八月尾亦已登陸香港百貨公司,不過我未食過。講番福岡天神站呢間BAKE cheese cake先。呢間鋪個門面真係幾有型嘅,一大度灰色嘅牆璧,上面有一個一個櫃桶仔,而鋪面就係擺滿一盤又一盤一式嘅芝士撻,真係完全冇得揀,因為佢只係出爐芝士撻,亦都只係得一隻味。


再睇真尐,灰色牆壁後面,完來就係焗餅房,咁唔怪得佢可以賣出爐芝士撻喇,情形就好似我地細個嘅麵包鋪,焗房就喺麵包鋪後面,尐麵包有乜辦法唔好食呢,邊似而家果尐麵包西餅,全部係由廠房包辦,送到出嚟都三點,仲未計中間唔知經過尐乜嘢地方,咁尐包又點會好食呀!

發完勞騷嘞,講番呢個芝士撻先。呢間鋪睇情形喺當地係好巴閉,因為佢係有購買限制嘅!一個人最多可以買12個,而我見排喺我前面嘅日本太太同埋前面嘅人,又真係個個都買一打,咁我諗我今次應該冇跟錯隊喇啩!

排下排下,大概過咗15分鐘唔夠就已經到我買喇,過程唔算沉悶,因為你係會見到佢一盤一盤咁出爐,又會見到佢將尐撻由個餅模轉過去撻紙上面,我就睇得非常投入,不過前面個日本小朋在友就顯得有尐悶喇。


不過有一樣奇怪嘅就係雖然面前係一盤又一盤嘅芝士撻,但係佢嘅味道並唔係特別濃,咁我就更加放心,即係冇落香味劑喇!又繼續前行,當我行近尐嘅時候就知道,原來喺灰牆上我以為係櫃桶仔嘅設計,係餅盒嚟㗎,嘩,真係靚到冇朋友!

一路向前行,一路見到人一盒一盒咁攞走,即係人人都一打一打咁買喇!我其實當時都諗過買多尐㗎,不過啱啱食完飯,而且跟住幾日都好多嘢食,咁我又冇咁神心hand carry番香港,於是就買一件試下就算。一個連稅要¥216,如果買一打就¥1242。不過日本人喺包裝上真係不遺餘力,我就咁散買,佢都同我包得靚靚。其實我買到之後,就會即刻食㗎喇,真係浪費咗個咁靚嘅包裝袋呀。

呢間鋪頭雖然已經有餅房,又有賣餅嘅前台,但係佢亦都留咗一個小小嘅地方俾人坐得舒舒服服咁食餅,呢尐咪就係對客人嘅尊重囉!我小心奕奕咁由個袋攞個撻出嚟,正如我先前講過,佢並唔係特別香,但係望落去微焦嘅表皮,非常吸引。


一口咬落去,好軟熟,而且齒頰留香,係好清嘅芝士香,你唔會聞到好濃嘅芝士味,但係你知道你係食緊芝士。兩三啖就食完㗎喇,但係好滿足。呢十五分鐘,係排得非常有價值。

雖然話香港八月尾都已經有得食,但係邊有人地果種閑適呀!你下次去開天神站,真係可以去試下呀。

食完芝士撻,反正天神站嘅鋪都差不多收哂,於是我索性行上地面,感受一下福岡微涼嘅天氣。



3 則留言: