依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2016年9月1日 星期四

嘉嘉航空,丹麥之旅(一),哥本哈根初探

話說我已經完成咗極光之旅,亦都去埋Talin,咁由Talin返到赫爾辛基係唔係就可以返香港呢?其實係嘅,因為我都係咁行嚟行去行咗好多地方下,不過我嘅旅程其實又未完喎,咁點解呢?其實最初我是不想去太多國家的,因為帶著一大件行李上機下機的覺得很麻煩,但在不斷的看資料的過程中,又令我度度都想去。最後我決定多遊一個國家,在荷蘭與丹麥之間,我怎樣揀呢?兩個地方我都未去過,當然,我係唔計啱啱畢業嘅時候果次歐洲十天八國之旅,因為當年縱然我係入過荷蘭境,但係我連佢一朵鬱金香都未睇真就又去咗第二個國家,所以我基本上係唔算遊過荷蘭,雖然係咁,但係我最終都係揀咗丹麥,原因很簡單,我買果本標題係Scandinavia嘅Lonely Planet,話就話係講北歐,但係佢亦都包含了丹麥的介紹,咁睇下睇下,又覺得佢好似幾多嘢睇喎,而最重要嘅係,為食的我,真是想去丹麥食番一個正宗的Danish,丹麥酥!

由赫爾辛基飛去哥本哈根,一個鐘頭都唔駛,睇嚟乘客好多都係成日來回呢兩個國家,所以寄倉行李一尐都唔多真係一入丹麥國境之後,你就好清楚你人在哥本哈根,因為一大塊牌在提取行李處等著你,讓你知道你進入了這個啤酒之都。等我初頭以為一出機場就會見到一大隻Danish等緊我?唔係呀,佢其實重有另一件國寶,就係嘉士伯啤酒呀,真係邊度都見到,初時真係驚佢呢度會唔會冇水飲呢!不過,其實分別都唔大,因為尐水係貴過啤酒嘅!

這個機場很有趣,熱鬧到不得了。出境入境都是同一處,而成個出入境處都開滿咗酒吧,而酒吧又都坐滿人喎,不知道還以為去了蘭桂坊定係邊條酒吧街!喺機場入面走錯方向並不困難,當然去到關鍵時刻你會知道你是走錯方向的,但係就真係行咗唔少冤枉路囉!

由機場出嚟之後,我地就直奔中央火車站,冇錯,因為我地又揀咗一間平靚正而近火車站嘅酒店嚟住。這家酒店距離哥本哈根中央火車站只有100米遠,即係話如果牙買加飛人保特住呢度,只需要10秒就可以去搭火車。sorry個gag有少少爛!講番間酒店,真係一出火車站,行過對面小車路,再前行幾步就到,超方便。由酒店行去著名的蒂沃麗花園(Tivoli Gardens)僅有5分鐘步行路程,距離哥本哈根的主要街道Strøget以及市政廳廣場(City Hall Square)有800米。 其實真係好近。

雖然著名嘅Tivoli Gardens就喺對面,但係佢其實係一個類似荔園嘅場所,所以我門口就經過好多次,因為每次去市中心都要經過佢,但係真係諗都冇諗過要入去。有尐地方唔係出名就要去嘅!

Check in完酒店settle down之後,其實已經天黑,但係點都要搵尐嘢食嘅!而且初到貴境,冇理由唔出去八下啫。哥本哈根俾我嘅第一印象係佢尐人身型比較瘦,當然我係同牛高馬大嘅芬蘭人比,同香港人比,佢地依然有著數。佢地之所以瘦,我相信同佢地好多人以單車作為交通工具有關,一般嘅馬路,都有兩三條線俾你踩單車,係咪好羨慕呢?咁人地地多人少,同香港又係冇得比嘅!


行呀行,就喺Tivoli過少少見有一間賣牛扒的餐廳生意不錯,於是又走入去碰碰運氣。雖然是一間賣牛扒的店,但見左右都點了豬肋骨,我們也入鄉隨俗,我們兩人叫一份,那寫單姐姐看來有點不以為然,但係我參考過隔離位嘅份量,我相信我地嘅選擇是啱嘅,而結果坐我地傍邊兩枱的人,佢地係一人叫一份呀,但係結果各自都係打包收場。呢個豬肋骨幾好味,比我地嘅Dan Ryan's好味好多之餘,又真係豬有豬味!
而既然來到這個啤酒之都,也點都要啤啤佢。唔知係心理作祟定係人地釀啤酒真係有一手又或者唔駛諗得咁複雜,原來只要新鮮就好味,點都好,呢杯啤酒真係好味好多喎!
飲飽食醉,也不四圍走,回酒店休息,反正在這裡有好幾天的時間,不急!


沒有留言:

張貼留言