依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2016年9月6日 星期二

嘉嘉航空,福岡之旅(四)抵食之選 - 多牛

話說我行去食燒肉,點知離遠已經見到有好多人企咗喺門口。於是我一去到門口即刻行入去登記,我正想同個女侍應講我幾多個人時,見佢已經指指枱面一個牌,原來係要自己寫名喺張紙度,並且已經係第二張,甚至連第二張都已經寫咗好幾個名,果時至係6點幾,係咪咁旺呀,我心諗!冇選擇之下我亦立即將自己個名寫落張登記紙度,跟住數下數下發覺我都要等成十幾張枱至到我,而放眼開去,呢間鋪頭嘅枱亦都唔算多,咁於是我去問個女待應大概要等幾耐,佢話唔知!

咁真係唯有等喇!我諗最少要等一個鐘頭!本來可以去附近行下先嘅,但係呢區又唔係商場集中地,冇得話去shopping下至番嚟,而周圍亦都冇乜好行,做緊生意嘅除咗呢間燒肉店,就只有幾個露天停車場同埋前面街角嘅好幾部販賣機!

等呀等,嘩,終於見到有人食完行出嚟喇,之後係個女待應出嚟叫名。叫完一個名、冇反應,再叫一個又冇反應,嘩,一時間所有企喺門口嘅人都好緊張呀,個個都希望自己前面嘅人唔出現,咁自己就可以即刻入座!但係呢個世界邊有咁理想呀,於是我就喺門口嘅矮石膊半坐半踎咁等咗90分鐘,冇錯係個半小時,至終於有得入座。

入到去,好煙呀,除咗燒烤所產生嘅煙同味道之外,仲有吸煙嘅煙味,冇錯呀,呢度係準食煙嘅,不過好彩我坐果個位唔係食風位,如果唔係,好似我對面枱果個女仔咁,坐正喺抽氣前面,於是燒烤嘅煙同抽煙嘅煙都去哂佢果度,我見佢就真係幾慘喇,不過日本女仔就係有呢個能耐,咁嘅環境都仲係笑笑口!俾著港女,走咗喇!

枱面一早已放上燒紅咗嘅炭爐同埋一本中文餐牌,其實佢嘅選擇唔算多。

唔理咁多喇,點菜先。其實喺入門口嘅時候,已經留意到佢果張以中、英、日、韓文寫嘅statement,話佢地有一款牛肉,叫做上雪花肉,一人只可以點一份。嘩,咁矜貴,乜咁巴弊,咁就梗係一人叫一碟先喇,另外又分別叫咗一份上里脊肉同紅里脊,咁至可以比較一下佢嘅上雪花肉有幾咁犀利威!當然我亦都會叫一份牛舌,這是賣飛佛!見佢係咁燒,實好熱氣,於是我又叫咗一份蔬菜,不過燒烤過嘅蔬菜,我諗都應該會好熱氣!不過唔駛驚,飲多幾杯番鬼佬涼茶咪得囉!

因為尐食物係生嘅,所以點完菜,轉個頭已經上枱。果份限住一人一份嘅上雪花牛好似幾好樣喎,略厚切,搵塊嚟燒下先。燒呢尐牛唔可以懶,一定要時不時將佢反轉再反轉,唔係燒老咗就冇人可憐,而佢咁樣限住叫,亦都唔好諗住燒壞咗叫過碟,真係冇得翻轉頭呀!

講下講下,第一塊已經燒好。唔,果然係入口融化,而以¥690呢個價錢計,雖然只得五塊,但係都真係物超所值,性價比極高!其實佢嘅上里脊肉都唔係差,而且價錢只係比上五花肉平¥10,但係佢可以冇限制咁食,就顯得冇咁矜貴囉,燒第一塊時確實有尐失望,但係我即時改變燒法,只用爐邊火嚟燒呢個部位嘅肉,嗱,咁就燒出嫩滑而juicy嘅燒肉嘞,佢確實冇五花肉咁肥美,但係只要俾心機燒,都可以好好味!

跟住梗係要試賣飛佛,阿牛舌喇,又係要比心機慢慢燒,雖然我比較鍾意厚切,但係我用心燒烤,喺佢剛剛熟就離火,效果一樣咁好,爽軟適中,¥890都係抵嘅。

一餐飯落嚟食咗¥6900,係抵食而好味嘅,不過等咗個半鐘但係食咗唔夠9個字就走人,就唔係幾抵,唔係佢限我進食時間,只係佢咁煙,食完仲唔走人;容乜易變煙肉!


唉,真係天光食到天黑呀!




沒有留言:

張貼留言