依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2016年9月14日 星期三

嘉嘉航空,福岡之旅(十)仍然係門司港


話說我坐上前往御裳川嘅巴士,一路望住巴士顯示牌以免唔識落車,但係個巴士司機重緊張過我,佢一到站就叫我落車嘞!車程唔算長,好怡人。落咗車,嘩,好好風景呀,天氣又好,望出去就係一條河,河上面有條橋,果日幾大風,所以橋下嘅水流都好急速下。但係真係好舒服,河邊有幾座大炮,另外重有一座係放喺個涼亭入面,唔知佢有幾矜貴要咁樣招呼佢法,但係我冇特別興趣睇,一來呢尐係戰爭武器,二來我有另外一個更吸引我嘅景點等緊我。其實我下一個景點,應該喺落車嘅後面,但係我見咁靚景,過馬路吸收下好似好甜嘅空氣,同埋睇下個景先姐。

睇夠喇,就行過番過對面,並且要搭升降機落地低喇。冇錯,我係會利用「關門人道隧道」由海底嘅一條行人隧道,由山口縣嘅下關,行番過去福岡縣。嘩,穿越兩個縣喎,路程會唔會好長呢!路程唔算長,而雖然有斜路但係因為佢嘅入口唔係地面,所以斜極有限,你話如果好似我地西隧咁由地面開始落,就真係斜到冇朋友喇,呢一點跑過馬拉松嘅朋友就明。

沿途一尐都唔索氣,當日重有一團日本長者同行,都唔見佢地有乜頂唔順嘅場面出現。不過,雖然佢已經畫咗尐魚呀,水草呀咁喺兩面牆身,但係其實係唔算有裝飾嘅,所以行下行下都幾悶。

正想問幾時行完呀!就見前面開始塞人,哦,原來已經行到兩縣嘅分界線,大家停喺度留影。咁當然我都唔執輸,排隊影番張相先。跟住又繼續行,沿途又係冇乜驚喜,咁就行完嘞!咁如果你有興趣,記得喺由下關嘅入口吸個印仔,不過得半邊嘅咋,要等你行到過福岡至有另外半邊俾你印,好似粵語殘片果尐相認玉配咁,都幾有諗頭,但係我都冇做!

出咗去其實就係正話望過嚟嘅對面。所以風景一樣咁好。喺咁風和日麗嘅天色下,行下行下,沿途影下相,執下松果,再行上去一部已經改裝為餐廳嘅舊火車上面行下,食下,擺下甫士,好快就到懷舊觀光列車停泊處,潮風號車站。

呢條臨海嘅貨運鐵路路線原本已經廢置咗,現在重新包裝成為大受遊客歡迎的門司港懷舊觀光列車潮風號路線。唔係時時開㗎,要查清楚行車時間表呀。

呢架潮風號一共有四個車站,如果你由九州鐵道記念館站出發,即係由JR門司港站對面嘅車站上車,你會先經過出光美術館、諾福克廣場到達關門海峽和布刈站,咁我嘅行程啱啱調轉,所以我嘅終站就係九州鐵道記念館站。全程共2.1公里,需時10分鐘。

佢係一架舊式嘅鐵路車,只有兩卡,如果可以坐前面果卡,就可以沿途欣賞最美麗嘅風景,不過就咁坐喺車入面都好有氣氛㗎,尤其是當佢進入隧道嘅時候,架車個天花重會發光添!

好耐冇經歷過火車捐出窿嘅滋味喇,真係好開心,細個時候坐火車入沙田嘅記憶番哂嚟呀!

落車之後,我就行番去門司港港峽Plaza果邊喇。目的只有一個,就係去搵芒蕉芝呀!不過原來真係要搵㗎,初時以為佢喺尐記念品店果度賣,但係行哂喇都唔見,其中有一間有賣其他款式嘅monchhicci,但係都冇阿蕉姐!心諗唔係賣哂嗄話!唔忿氣,開口問人。原來阿蕉姐係喺樓上嘅一間教做手工藝品嘅鋪頭賣嘅,嘩,嗱嗱聲飛上去買喇!終於到手喇!

於是好高興咁抱住阿蕉姐打道回旅館!

沒有留言:

張貼留言