依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2016年9月15日 星期四

嘉嘉航空,福岡之旅(十一)燒肉@牛太本陣

由門司港番到去祇園站再番旅館,第一件就梗係去浸番個溫泉先。呢間旅館有幾好,我遲尐話你知。咁浸完溫泉之後,成個人都輕鬆哂,休息一陣就要計劃食尐乜嘢嘞!最後決定就係不如去食多一餐多牛喇,但係經過上次嘅教訓,我地諗住夜尐至去,即係大概八點果種喇。咁之前有乜嘢好做呢!咦,早兩日一出博多站番旅館時,好似見到有一間Daiso喎,呢間嘢喺好多地方都有分店,主力賣平嘢,即係我地尐十元店。但係而家香港尐十元店已經變咗12元,但係日本依然係¥100店,連埋稅換算落嚟即係八蚊港幣唔駛,真係抵好多!

於是就決定去行一轉。呢間鋪頭好易搵,就喺博多站出口右手邊果幢大廈,而且佢外牆牛咁大隻字寫住Daiso,紅色發亮,係唔會睇唔到嘅!Daiso就係喺六樓,同朋友約定一個小時之後喺收銀處集合。

跟住我就耷低頭係咁揀,係咁揀,尐貼身腰包真係抵¥100,用嚟去尐扒手多嘅國家就最好,旅行時將尐錢貼身袋,就唔駛驚俾人搶銀包,唔見錢都事少,旅行證件冇咗至最煩呀。順手又買多幾個俾朋友。跟住去園藝部,嘩,大到不得了,有好多好啱用嘅工具,都係¥100,真係停唔到手呀!正在好興奮,我朋友行過嚟,我心諗,乜夠鐘喇咩!原來唔係,佢話佢好快咁行咗一個圈,發覺呢個場好大,以我嘅探測速度,一個小時應該唔夠行,佢建議俾多半個鐘我,哦!之後又繼續行,仍然喺園藝部。嘩,你話如果呢度係香港,我應該會卜架貨車仔嚟幫我搬貨!行下行下,有尐腳攰,但係後尾至知,呢個時候我都未行完佢嘅三分之一!另一個殺傷力好強嘅部門係手工藝部,果尐手工用品、材料全部都好吸引,而一諗起只係8蚊,就又諗都唔諗就買!

之後輪到食物器材!好彩,呢方面嘅用具我都好齊全,而且我對於做食物嘅器具,喺質量方面係好有要求嘅,所以喺呢度殊乜買嘢,但係齋睇唔買都行咗成半粒鐘。冇錯,最後,我喺呢度停留咗兩個小時有多!好滿足咁抽住一袋二袋戰利品,但係呢尐嘢係唔飽肚嘅!又攰又肚餓,冇理由重行去多牛㗎!等陣間佢又要我等唔知幾耐,我咪死!

諗起好似正話上電梯嘅時候見到頂樓有燒肉放題,不如上去睇下咩環境先喇!上到去,見間鋪頭都幾多人下,一問之下,原來重要等,不過冇幾耐就有人埋單!其中一對係香港人,我問佢食唔食得過呀,佢話都ok㗎!咁問得人就要信下人喇!

喺等位期間,睇咗一輪餐牌,發覺佢最平果隻放題,好似冇乜好嘢食,亦都好似冇牛,反而第二個價錢比較似樣。於是就揀咗¥2980,原來當日重減¥500,真好!

入座後,個待應教我用部電腦入單,原來乜嘢都要透過電腦order,係唔會有人幫你嘅!放題時間係90分鐘,我地另外叫埋酒精飲品放題。

雖然有英文,初頭唔係好識用部機,又係蠢到逐樣叫,都用熟咗同埋見人地都係一上幾碟,就開行turbo咁食喇!

飲嘢又係,初時以為得啤酒,到後來至知,總之電腦上我地睇到嘅嘢都可以叫,雪糕都可以叫!

不過呢間嘢真係癲癲地,連濕紙巾同埋換燒網,都要喺電腦落order!唔理佢喇,繼續食!食呀,食,越食越高興,正想再點肉嘅時候,佢部機冇反應,以為壞機,點知個待應過嚟話夠鐘,嗄,未喎,我地睇下個表,重有成15分鐘喎!個待應check番上手尐單,又確認我地係未夠鐘,但係system已經log out咗我地,於是佢同我地用手寫一次單,但係每樣只準叫一樣,譬如我想叫梅酒同埋可樂,佢就只係俾一樣,好唔公平呀!

好嘞,講下尐食物,真係中規中矩喎,以呢個價錢,我更加覺得係抵添!不過如果咁啱你都會去呢間放題,我建議你入座前同佢對對表,唔係又好似我咁,蝕呀!


沒有留言:

張貼留言