依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2016年9月13日 星期二

嘉嘉航空,福岡之旅(九)門司港

在九州旅遊,如果自己開車的話,又有番6、7日,就真係邊度都去到。不過我今次唔係自駕遊,所以只可以去福岡同埋尐就近嘅地方,今次揀咗門司港,貪佢有得食又有得行下咁喇。其實門司港唔係特別近,不過有新幹線之後,矩離就唔係問題。

由博多站搭新幹線去門司港,要先去小倉,只需要20分鐘,而我嘅實地測試就只係同咗15分鐘就已經到。但係一分錢一分貨,新幹線唔平㗎,我地搭嘅特定特急要¥2110一個人,來回都成三百幾蚊港幣㗎喇!

新幹線以時速300公里送咗我地去小倉,之後再轉時速93公里電車就到門司港!俾佢拖慢哂呀!

去到門司港車站,大家已急不及待舉起手機,因為呢個地方好識do咁預咗好多景物俾遊客拍照,佢除咗有好多款火車俾大家拍照之外,重有個類似博物館物體,大家唔知以為呢度就係鐵路記念館,都急急拍照,其實鐵路紀念館喺外面,而且係收費嘅!

出閘之後,喺售票處即刻買番張價值¥800「關門海峽攻略」套票,呢張套票係冇時間限制,總之當日完成就得嘞。佢包括一程由門司港去下關唐戶嘅船票、一張由唐戶去御裳川嘅巴士飛同埋一張潮風號嘅乘車券。而潮風號嘅停車點就係門司港,跟住至喺門司港附近玩都未遲。又如果你想掉轉嚟玩,即刻坐咗潮風號先都得,但係我地就啱時間過去唐戶食晏,所以先至由水路出發。

唐戶係一個魚港,而尤其多雞泡魚,所以一落船就見到好多雞泡魚嘅模型牛咁大隻幢喺度同你影相。再行前小小,見到一個好大嘅石碑,睇內容至知,原來St Francis Xavier 聖方濟沙勿略1550年喺下關上岸開始傳播天主教嘅福音。我喺石碑前祈禱,希望我都能夠成為天主傳教嘅工具。

我地今次嘅真正目標係唐戶市場,當然係有魚生食喇,不過我地去到都成點幾,好多鋪頭都收咗檔,我都只係買咗尐昆布呀咁,就走去食迴轉壽司喇。間鋪頭嘅讀音係「海轉」海灘個海,轉係婉轉個讀音,係車字邊做個雲,個雲字係簡體字寫法,你唔好以為我成點幾兩點至到應該唔駛等位喇,你就想,一樣咁多人呀。
左下角果間就係嘞!
行到埋去,又係自己寫抵自己個名喺枱面個表果度,嘩,又有成兩版紙至到我。但係唔通唔食咩!好彩佢有好多位俾你坐住等,咁都冇咁攰!等呀等,終於到我個名果版紙喇,今次我精喇,我行去果個叫名哥哥面前,指指我個名,再指指我自己,然後又指指我排隊果個位,咁就唔怕叫到我都聽唔明喇!佢果然好好人,到我嘅時候佢冇叫我個名,係行嚟我面前,真係arigado!

入到去重要坐一陣至有位。坐到埋位就生猛喇,見尐壽司一碟一碟咁轉埋嚟,真係好興奮,但係我好冷靜,唔係乜都食,當然都會叫一碟雞泡魚壽司。呢樣嘢我喺香港同日本都食過,唔知點解尐人形容得咁天仙,係就係爽尐,有𡁻頭,魚肉鮮美,但係未至於要拼死食河豚囉!埋單兩個人食咗13碟,盛惠¥5281,價錢合理。

食到肚滿腸肥,係時候要展開行程,做下運動之餘,亦要用埋我張套票呀。

根據套票嘅攻略,我地要行去搭巴士去御裳川。咁巴士站喺邊呢?邊個方向係御裳川呢?佢係冇地圖或者任何指示嘅,真係當正你係當地人。於是唯有搵。巴士站在碼頭的另一端是常識吧,冇理由巴士站喺海邊嘅!於是向右邊行,上到去就見到有個地圖,但係只有日文,前小小就係巴士站,有部巴士剛剛到,其中仲有御裳川果幾個字顯示喺側邊嘅車身添!上到車行去問車長,佢酒手擰頭又指指對面個巴士站,哦,原來方向錯咗!由天橋行過對面又咁啱有部巴士到,問明司機,呢部車係會車我到御裳川嘅,即刻安心哂!

沒有留言:

張貼留言