依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2016年9月12日 星期一

嘉嘉航空,福岡之旅(八)米芝連2星 - 季樂

我是離開香港才吃牛肉的,所以每次出外旅行,我一定搜集哂所有當地美味的牛肉食肆,然後再決定去那一間。第一晚的多牛是價廉物美。而另外一間我想去食的是季樂。本來我是想去佐賀本店的,但由博多站坐特急海鷗號,單程也要40分鐘,來回就不見了兩小時,而且佐賀並沒有甚麼好行,以我今次只有前後四天的時間,平白的走這一轉並不化算。

但它在福岡市也有分店。既然說佐賀牛僅次於神戶牛,而季樂又係米芝連兩星餐廳,咁就貴尐我都一定要試喇。

旅遊網同埋旅遊書都話如果嫌貴,可以去食晏,因為lunch set平好多。係平好多,但係一分錢一分貨,人地開門做生意唔會蝕俾你。要食好嘢,一定唔可以食set。我因為一心諗住試佐賀牛,而為免同人迫,我選擇夜晚去。

當然我都想八下個lunch set係咪咁抵先。一睇,價錢確係平,佢一共有四款午餐,由¥1500至¥3200,¥1500果隻包括佐賀產和牛、和牛同埋雞,最貴果隻¥3200有佐賀產和牛、佐賀產和牛特上、和牛等,你以為好抵?你冇留意呀,全部係佐賀產和牛,而唔係佐賀牛呀!識食嘅你,應該知道中間嘅分別喇啩!

福岡市嘅季樂位於中央區西中州,即係由Canal City直行,喺橋頭已經見到好靚嘅一座建築物,呢間就係季樂喇。矮矮嘅一座得幾層,但係都好有氣勢,三樓係鐵板燒,二樓係自己燒,我梗係坐二樓,自己最知自己口味,可以嘅話,自己燒好玩尐。

入到去,見全部間哂房,本來想坐窗邊位,但係佢話俾人book哂,咁只可以坐中間嘅房,唔算完全隔聲,但成個空間就只有自己一張枱,好舒服,相比起窗邊嘅房每間有兩張枱,呢度真係自成一國呀,想點影相,想點講嘢,只要唔係太大聲,都冇人理你。放低兩杯茶同餐牌之後,個待應又走番出去。

其實我嚟之前都諗過如果佢有晚餐set我都可以試,打開餐牌一睇,真係有喎,價錢仲有四種¥4500、¥5500、¥7500 同埋¥9800,想食佐賀牛嘅話,起錶價係¥7500,而¥9800果set呢,就真係全部係佐賀牛嘞。咁我見佢個餐牌¥9800果set果幅相好似幾大份喎,有四款牛,每樣都有三塊,諗住點呢個試下喇,睇真尐,佢隔離有行字仔寫住係2名盛,嗄,即係2人份?定係我誤會呢,問下先,正當呢個念頭喺腦內興起,個待應就出現嘞,咁好嘢!讀心術?一問之下,幅相顯示嘅果然係二人份,咁冇可能夠食喇!

唔,咁點呢,食單品都好貴下,每款都要成¥3/4000!唏,咁遠嚟到,唔爭在喇,於是叫單品,每款叫一份。嘩,真係好細份呀,佢話有5安士,我冇帶磅,唯有信佢!不過我一定要金精火眼睇住嚟燒呀,因為燒壞咗一片係好肉赤㗎!不過,佢尐肉真係靚,我初頭重燒到表面熟至食,後尾我係咁以燒一燒就食,嘩,軟熟肥美到漏油。佢嘅牛舌係薄切,但係爽軟適中,好好味!

相比起多牛,其實真係冇得比,不過都比較下喇!以肉計,季樂嘅肉幼細好多,而佢嘅肉仲有一種香,係好清嘅,當然佢嘅雪花亦都比多牛嘅肉嘅雪花分佈均勻,所以食落去至咁肉香肥美。

而佢比多牛好嘅另一樣就係佢嘅抽氣系統呀,你記得我講過話多牛多油煙之餘亦都多人抽煙,而我相信呢度都有人抽煙嘅,不過佢個系統真係好到一尐味都冇,唔單止坐喺位嘅時候冇味,就算你離開咗都唔會好似我地平日打邊爐咁搞到一身味,就呢樣都值回票價喇!







沒有留言:

張貼留言