依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2016年9月19日 星期一

嘉嘉航空,福岡之旅(十二)雪糕滋味

每次去日本旅行,都一定吃雪糕,北海道不用說,它的北海道牛奶如此有名,雪糕怎可能不好吃,作為遊客又怎會不吃它的雪糕。但日本其他地方的雪糕都是特別好味而香滑的,也許是放得化學材料多?唔知喇,不過出外旅行也不理這麼多,吃得開心就是。

今次福岡之旅,我只吃了兩杯雪糕。一杯在上川端町,一杯在門司港。話說那天在Canal City行完一轉,便計劃打道回旅館,當由Canal City條天橋落到地面,左望望、右望望之際,這是我出外旅行常有的動作,很多時候,就是這樣望呀望,俾我望到有尐好嘢睇。今次真係俾我望到一條好似狸小路果種購物街,但係當然佢嘅繁華程度,同狸小路完全冇得比,不過既然都係叫做一條購物街,咁又即管行下喇!
博多川端商店街
條街真係冇乜嘢好買,尐鋪頭連行埋去嘅興趣都唔係好大,因為真係唔係好啱胃口呀!咁唯有繼續前行喇,就係咁就經過一間鋪頭,面外擺咗一個雪糕嘅大模型,我一見,即刻諗起,我今次嚟日本,真係未食過雪糕喎,見都行得攰攰地,於是就走入去買番杯嚟食下。當個店員幫我唧尐雪糕出嚟嘅時候,我有機會睇下間鋪頭,好簡單嘅一間鋪,所賣嘅嘢都同豆腐有關,當然有雪櫃食嘅豆腐,亦都有豆漿賣,而另一邊就賣用豆腐做嘅面膜,幾得意喎!不過我已經冇做面膜好耐,所以冇興趣買番塊嚟試!

之後交收完畢,我就揸住杯雪糕坐喺門外食完至走。期間都有好幾個當地人入去買豆腐,亦有其他人入去買雪糕。講真,杯雪糕好好食,好軟滑,豆腐味好濃,但係亦都好清甜,份量唔多,但係食完之後,真係齒頰留香,係好清新嘅豆腐味呀!

到我食完走人,就見到有一對香港人,佢地攞住本旅遊書,望下望下,又對下對下,然後指指個鋪頭,又指指本書,跟住就好高興咁走咗入去買雪糕,嘩,我見佢地巡鋪果個樣,真係好似執到咁,於是我至打開我果本旅遊書,至知,原來呢間盛田屋係上川端町嘅人氣名物,真係有眼不識泰山,原來人地賣雪糕同豆腐係搭單㗎咋,人地主打係豆腐面膜,台灣同日本都好受歡迎!sorly 囉!

另一杯雪糕係喺門司港食嘅。又係行到攰攰地,而當時重未買到芒蕉芝呀,個心好急,而又成日冇乜點飲水,又係一見到個雪糕大模型就飛咗入去,一來當然想食雪糕,二來都想坐下至再行。其實當時喉嚨已經確確地,因為果度比較大風,吹都比尐風吹到喉嚨乾哂。咁坐低見佢有蜜糖雪糕,就叫咗一杯,心諗希望可以潤一潤個喉嚨,點知我見佢喺雪糕杯低放咗尐脆脆片,就再喺脆脆上面唧尐普通雲尼拿雪糕,心諗搵笨喎,又話蜜糖雪糕,咪即係普通雲尼拿!咁我點知果尐係雲尼拿雪糕呢?因為我個朋友之前點雲尼拿雪糕,佢就係俾果尐佢吖嘛!點知,我都未諗完姐,就見佢喺個蜜糖樽度嗶一羹蜜糖落雪糕面,哦,原來咁樣叫做蜜糖雪糕,我重以為係加咗蜜糖做成嘅雪糕添,咁重好,好似貨真價實尐,於是就坐埋一邊慢慢食,又當然對眼會四圍及下喇。

嘩,好多一樽一樽嘅蜜糖賣呀。原來呢間又係名物呀!佢叫做Bee Honey,原來佢嘅蜜糖係100%天然嘅。咁呢個我又信喎,真係食完之後,喉嚨一尐都冇確喇!仲俾我發現,原來就咁加尐蜜糖喺雪糕面係幾好食㗎喎,等我下次自己喺屋企都試下先,咁當然,蜜糖嘅味道同質素都好重要,唔通你淋尐BBQ嘅蜜糖會有呢個效果咩!



沒有留言:

張貼留言