依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2016年9月5日 星期一

嘉嘉航空,福岡之旅(三)由機場出博多

話說我已經飛抵福岡機場,而由福岡機場出博多站,你要先由國際線機場乘1號巴士至國內線機場,然後就可以搭地鐵往市內沿線分站。巴士站就在機場外,指示清楚,搵唔到嘅機會好低!

巴士係免費嘅,班次都算密而且唔迫,我來回兩程都坐唔滿。
我喺站頭企咗唔夠一分鐘就有車到,唔係旅遊巴而係似我地香港嘅機場巴士,行李架嘅位置亦都係一樣,唔同嘅係佢喺中間上車,而行李架亦都有一個軸,令你可以抽起佢再推行李入去,然後再放番低個軸,咁樣,行李唔會掉出行李架之餘,亦都唔駛用好大力至可以抽件行李入個行李架度,呢樣嘢,香港尐機場巴士要學下喇!

絲絨布嘅坐椅非常舒服,坐咗唔夠二十分鐘就到國內線機場。落車之後,順著車頭方向前行,唔夠20步就是往地鐵站的電梯,落到去,依照你嘅目的地,買票就可以入閘。我們第一晚的旅館在博多站,車費¥260,其實福岡好細,坐兩個站就到博多站,真係都未坐定就已經落車喇,反而由鐵路站行去旅館嘅路程仲遠!

我住嘅第一間旅館(Hotel Hokke Club Fukuoka)係要嚟攝期嘅,不過可能係旺季,都要成千幾蚊港紙一晚!來短途嘅旅程,我係盡量唔換住宿嘅,但係因為我地嘅目標旅館已經客滿,要到第二日嘅行程先至有房,咁如果唔換,我咪完全冇得住我嘅目標旅館,咁至搞到要換旅館啫!不過已經好好㗎喇,因為成個博多尐旅館都爆滿,唔住就冇得住添呀!不過,我講嘅當然係我住得起果尐,而唔係幾千蚊一晚果尐喇!不過以今次嚟講,換旅館都有好處,就係方便我將兩間旅館作一個比較,如果唔係,我又點知道我第二晚住嘅旅館係幾咁平靚正喎!

我落機當日嘅天氣唔係幾好,天陰陰之外,重不時落毛毛雨,街上雖然濕滑,但係好乾淨、好寧靜,行咗成十分鐘,終於到達旅館,但係個人都冇乜點濕而雙腳亦冇踩到黑哂同埋濕哂!由門外睇,以為係商業大樓,入到去就係一間普通過普通嘅日本平價旅館,但係我出外旅行,一向對旅館嘅要求只係乾淨、有熱水沖涼就得,反正一定係一早出咗去,好夜至番歸,主要係沖涼同瞓覺,所以我係唔會花好多錢喺旅館上嘅。

簡單嘅登記手續之後,就可以上房喇。入到房,正如我所料,係一間平實嘅套房,但係環境光潔,設施齊全,非常之合心意,睇資料原來仲有一間細細嘅溫泉,雖然明知唔慌大,不過都諗住今晚食完飯去浸下先。

放低行李就即刻出動,因為要去食一間平價而美味嘅燒肉店,要排隊嘅,越早越好。我諗你知道我講嘅燒肉店唔係我地果尐燒味鋪嘅拜神燒肉呀呵,係類似BBQ嘅網燒鋪頭,自己點食物、自己燒嚟食果尐!

由旅館出發,大概行十分鐘左右就到,你可能會覺得奇怪,點解又係行十分鐘左右?哦,因為間燒肉店喺博多站附近,所以其實我係行番轉頭啫!行呀行,離遠已經見到間鋪頭,唔係因為佢個門面好大又或者有個大大嘅霓虹招牌,呢尐小鎮風情嘅地方,點會有尐咁招搖嘅嘢吖,我之所以知道間鋪頭喺邊,係因為我離遠已經見到有好多人企咗喺門口呀。




沒有留言:

張貼留言