依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2016年9月1日 星期四

嘉嘉航空,2016福岡之旅(一)

九州,我未去過,真係未去過,聽朋友講話九州嘅福岡,一個地方有齊東京同京都你想行嘅嘢,唯一唔同係佢冇咁繁華。咦,以我近年遊東京,都係以友樂町一帶為中心,咁你就知我其實已經離開虛榮好遠,真係想實實在在咁去認識一個地方。

正如我尋日講,我其實係冇諗過喺呢個暑假去旅行嘅,同人迫之外,重要俾天價附加費,但係當你個心開始咗去旅行呢個想法,就會自自然然成日掛住掛住想去旅行,於是無端白事又會上網搵下尐酒店價錢,轉頭又會上網睇埋機票價錢,之後亦會順手打個電話去旅行社問下有冇平飛執,終於俾我發現,原來8月25號之後,機票係冇附加費嘅!

又咁啱上網又俾我訂到朋友大力推介嘅酒店,雖然第一晚full咗,但係訂到兩晚都想試下,本來玩咁短日子要搬酒店唔係我果杯茶,但係見朋友講得咁好,而咁啱價錢又唔貴,於是立即成行。

11點15分嘅航班,原來呢個時間幾好㗎喎,有時太早又真係搞到自己辛苦過番工真係冇乜意思,放假吖嘛!通常四五日嘅行程,我都會泊架車喺機場,但係今次泊開嘅露天停車場滿咗,心諗,呢次發達,因為根據過去經驗,佢係會指我去有蓋停車場嘅,以露天價錢泊有蓋車位,都唔可以話唔happy,點知今次佢叫我泊過去航天城果邊,雖然話有shuttle車番你番過去機場,但係時間上就係要預鬆尐喇,而回程係喺1號停車場,冇乜指示牌,但係佢幾乎係唯一嘅一部旅遊巴,所以都幾易認。

講番我個行程先。Check in完畢,就入禁區個Lounge果度搵食,因為今次喺Gate25上機,所以我揀咗近近地喺Gate 23嘅the Cabin,入到去轉左手邊,人唔算多,但係有一大陣嘅食物味,明顯係抽氣做得唔夠好,望望枱面,有丹麥酥、蝦餃、燒賣、牛肉燒賣之類,總之中西兼備但係選擇唔算多,我望下周圍都坐得幾滿下,而且開始有尐嘈雜聲,於是行番出去轉過右手邊睇下乜嘢環境。

嘩,真係天堂呀,人都唔多個,好清靜,雖然枱上嘅食物比較少,

但係我覺得清靜嘅環境重於一切,於是就隨便攞幾件蛋糕餅仔,坐低叫做食個早餐先,唔駛食咁飽嘅,四個鐘頭後,當我去到福岡,你驚冇得食咩。

食完嘢,去探下個廁所先,嘩,乜洗手位對面嘅化妝area得一枝hand cream孤零零咁企咗喺度呀!平日至少有洗面奶、lotion同handcream咁3枝嘢係埋一齊㗎,就算冇咁多枝都至少有個托盤呀,冇,真係得枝hand cream冇人冇物咁企咗喺度!唉,精致的年代,隨住不境氣一去不復反。

之後再行番出去坐咗一陣,就行去閘口登機喇!到我入閘嘅時候,個地勤姐姐同我講話,我同你換咗個位,一時間我唔係好明佢講乜!到佢俾番張登機證我睇時,至知道係upgrade咗去Business Class,當時真係好歡喜,但係亦都覺得好奇怪,佢做乜唔話upgrade,而話同我換咗個位呢,等我有一刻以為佢唔知換咗我去邊添!

有得upgrade就梗係最好喇,雖然只係坐中間果排而冇得坐窗口位。不過都好滿足喇,呢個旅程已經有一個好開始,睇嚟呢次旅遊應該幾開心!好喇,坐定定,等食飛機餐先!




沒有留言:

張貼留言