依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年12月31日 星期四

加一撮鹽,為食路上

我今日會同大家講下點樣整菠蘿蛋糕,除咗香蕉蛋糕之外,菠蘿蛋糕都係我嘅拿手好戲,主要係我媽媽好鍾意食菠蘿,所以我也懂得好幾款用波蘿做的蛋糕的做法, 而其中最常做的,就是這款「反轉波蘿蛋糕」。

            材料:牛油120克、黄沙糖200克、菠蘿5-7片、雞蛋4隻、一個檸檬嘅皮(切幼絲)鹽一小撮、白沙糖100克、自發粉180克。
            預熱焗爐至攝氏180度,在一個10吋直徑可上火及入焗爐的焗盆內,放入100克牛油和黄沙糖一同煑溶,離火後將菠蘿片平鋪在溶液上,置於一傍。

            在另一容器內把蛋黄、20克溶化了的牛油及檸檬皮拌好。

            先將蛋白加一小撮鹽打至企身,再輕手拌入白沙糖,之後拌入蛋黃混合物,最後拌入篩過的自發粉,輕手拌混後應是可以流動的厚液體狀,否則可能是蛋太細以致液體不足,這時就要加點水或加點稀釋了的菠蘿汁。再把這麵粉糊倒在早置一傍的菠蘿片及溶液上,放入焗爐焗大概30分鐘。焗好後,覆蓋一只比焗盆大的碟子於焗盆上,反手把蛋糕倒在碟子上,跟住你會見到菠蘿片美麗地鋪喺蛋糕面。

咁就完成了!

何嘉麗嘅晨光第一線生涯都完成了!


我今日之所以同大家整菠蘿蛋糕,係因為佢特別甜,我希望咁樣,可以喺大家嘅印象中留下甜蜜的記憶,因為呢篇亦係最後一篇嘅嘉嘉的為食路上。係呀,做埋今日就走喇,節目應該係一月中至有變動嘅,但係我一早已經請咗假一月會去南美,而且亦已經訂咗機票同酒店,重有同行嘅朋友都請哂假,所以我會早過Cuson同鵬仔離開晨光。

離開晨光亦都代表我會再一次離開港台,心情並唔好過,但係好拍檔難求!年少時好幸運遇上兩個合拍嘅同事,而近日三個老嘢亦都越見磨合,可惜變幻原是永恆,當日如果唔係舊人離去,我呢尐當年新人亦都冇機會上位。今日亦都係時候要讓路喇,喂,你地好自為之呀,要保住二台個金漆招牌呀!


最後,我要多謝電台俾我嘅動人時光,多謝馮棠哥同Wendy過去咁多年唔止一次咁邀請我返港台,多謝司勳同Vincent照顧得我無微不致,多謝我親愛嘅聽眾,特別係嘉友,你們的收聽,無論讚我或者鬧我,都係我向前嘅動力。


工作同生命一樣,並唔由我地嚟控制佢嘅長度,但係我地可以好似煮餸或者焗蛋糕般調效它的味道,若生活得太苦,就要自己找點甜味來調劑,而生活得太如意、身邊太多甜言蜜語的話,也要加一撮鹽以作警醒呀。後會有期!




8 則留言:

  1. 吓?離開港台?咁我哋點算呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會update我個何嘉麗Call Me Gaga Facebook Page㗎!保持聯絡吖!

      刪除
  2. 嘉嘉,你要離開港台, 真係唔捨得! 希望日後有時間做吓替工開咪, 解吓我哋相思之苦啊!

    想問不用自發粉, 用普通麪粉可以嗎? 因為加拿大好難買到自發粉的!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 請到何嘉麗call me Gaga Facebook page保持聯絡。

      刪除
  4. 嘉嘉, 幾年前你回到港台, 是我當年十大開心事之一.
    但, 又要攺變了.
    也許不是港台, 也許是其他頻道或平台, 但願你繼續用受教的口舌, 用言語或文字幫助疲倦的人.
    Love, Apple

    回覆刪除
    回覆
    1. 我現在於D100開咪,與梁繼璋主持「快活過神仙」。

      刪除