依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年1月30日 星期五

嘉嘉的為食路上,雪糕梳打

幾時第一次接觸雪糕?唔記得喎,應該好細個喇,細到唔記得。但係雪糕係一樣我從來冇試過唔鍾意食嘅嘢,而我亦都相信,冇乜人會唔鍾意食雪糕,佢地最多係怕凍、怕牙痺,或者會因為個味道唔啱所以唔食,但係就唔係唔鍾意食!我真係未見過人唔食雪糕,尤其是軟雪糕添,細個嘅時候最鍾意跟大人去睇戲,因為會有軟雪糕食,而大個左一聽見有雪糕車果個音樂響起,就一枝箭咁飛去買,有陣時去到佢又咁啱走左,都幾失落咖!反而而家喺九龍塘成日停喺上廣播道果架小巴隔離果架雪糕車,我少幫趁!

雪糕其實有好多食法,最基本就係喺雪糕之上加鹽加醋,例如香蕉船喇,咁你梗係以為我最鍾意食香蕉船,因為我可以一次過食三球雪糕,但係問心果句,除非冇其他選擇,我其實並唔係太鍾意食香蕉船,因為我覺得佢唔夠形,冇乜創意,扼食扼得嚟有尐太明顯,就咁三球雪糕加條分開左嘅香蕉再git尐朱古力漿咁,太過一心只為食,冇經過思考,冇乜氣質!

呢,反而雪糕梳打我就鍾意嘞,佢雖然只有一球雪糕,但係佢重有一枝汽水,一次過可以食齊雪糕汽水,亦都係我鍾意食雪糕梳打嘅原因。做法其實好簡單,就係將雪糕放喺個高身杯入面,送到埋檯再自己將尐汽水倒入個杯度。咁樣,雪糕同汽水會混合而成另一個形態,好得意,所以我好鍾意呀!

而且,佢好玩,因為尐汽水倒落雪糕度時,係會湧得比冇雪糕時快,一邊倒汽水一邊驚佢會倒瀉,而又真係次次都倒瀉,咁就要第一時間飛個頭埋隻杯度,以高速飲番由杯邊漏緊出嚟嘅汽水,跟住又乘機用條利lam下舊雪糕!然之後,就到𢳂雪糕喇,你要知道呢個時候,個杯係充滿左汽水嘅,而當果球雪糕喺汽水上面浮下浮下果陣,你係好難至𢳂得到尐雪糕嚟食嘅,於是每次只係食到一尐尐,但係咁𢳂下,漏下,又食下,lam 下,搞到自己忙哂,大汗疊細汗之餘,一杯雪糕梳打就咁樣食完喇,每次食完,我都會望住個高身杯依依不捨,而次次我都會喺我能力範圍內盡lam!

我最初每次都食雲尼拿雪糕溝七喜,後來有一次學人睇餐牌,見到有一款雪糕梳打叫做黑牛,咁食過嘅你一定知係乜,但係當時我係唔知嘅,蠢到以為係牛肉汁,覺得好核突,好彩我個哥哥去問人係乜野嚟嘅,至知道原來係...冇錯喇,係朱古力雪糕溝可樂呀,我當時第一個反應就係...咁點解唔叫做黑朱呢!不過,冇人採我!

唔駛多講,都知過左冇幾耐,就有一隻高身杯裝住球朱古力雪糕,另外重有一枝可樂放喺檯面。咁我又依足程序,食到身水身汗喇,但係喺食完呢杯黑牛之後,我並冇好似食白色果隻雪糕梳打咁lam盡,而係食完就算!因為我覺得黑牛冇咁好味,可能因為我鍾意飲可樂,咁樣溝左之後就失去左可樂嘅味道,而朱古力雪糕同可樂都係甜嘅,咁兩樣溝埋嚟飲,就會變得太甜喇!

不過,呢個唔太好嘅經驗並冇影響我對雪糕梳打嘅喜愛,唔知你地而家重會唔會飲雪糕梳打嘅呢!




沒有留言:

張貼留言