依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年1月1日 星期四

嘉嘉的為食路上,聖誕過後

聖誕過後,如果你屋企曾經攞出泥招呼過朋友,就一定會有好多剩餘物資。剩餘物資排行榜第一位一定係火雞!火雞最神奇嘅地方在於我冇聽過人鍾意食火雞,但係聖誕party如果冇番隻火雞坐陣又好似唔似樣,於是唔理大細,係人都訂一隻,有朋友以為自己將隻火雞分成兩份,自己屋企聖誕party食一邊,另一邊就叻去朋友個Boxing Day Party果度食,朋友都覺得呢個安排可以接受,聖誕節呀嘛,點都要有尐類似火雞物體嘅,一人一件,點都食得哂喇!但係,結果同想象有好大出入,一人並唔會食一件,去Christmas Party 尐人對住火雞唔知點解會咁慳,佢地係喺冇予先夾定嘅情形之下,幾個人分一件泥食!

咁一隻火雞,就算你分開兩個parties泥用,都係會剩番四份三嘅!咁,火雞最平果隻都要五百蚊,掉左就可惜尐,不過之後就要享受火雞三文治喇、火雞飛碟喇、火雞意粉喇、栗子炆火雞喇、金針雲耳火雞喇,呢個火雞餐單可以喺菜牌上出現成三個星期咁長,因為次次變種之後,食剩喺碟上嘅,依然只有火雞!於是煮完又煮、煮完又煮,煮到連個家務助理都要洗橫手,一係咋啼跌左落地,一係煮到佢癡哂底,爖到唔食得為止,咁個聖誕節就算過完嘞!

剩餘物資排行榜第二位就係沙律!唔知幾時開始所有party都要有一大盤沙律,我懷疑係三十年前,當大家重好鍾意跟旅行團去菲律賓嘅時候所種下嘅因!有屋企人去過菲律賓嘅你,屋企點都有番一套木制沙律盤啩!咁果陣時要騷俾人睇自己去過菲律賓,當年都算係一回事泥咖,就梗係要整沙律,然後搬套法寶出泥,咁至自然,於是一整就整左三十年,到今日已經冇乜幾多家人重keep住個菲律賓木沙律盤,但係仍然整得興致勃勃!

聖誕節喎,整沙律最好喇,又可以一早整定,又多蔬果,健康夾人人鍾意食!咪住,第一,唔一定健康,除左果尐沙律醬係隱形殺手之外,沙律中必備嘅薯仔同紅蘿蔔,都唔係好應該食太多,會轉化成澱粉質,肥,咪就係靠佢之嘛!而且唔係係人都鍾意食沙律,我就唔鍾意嘞!但係聖誕節係一定有一盤沙律,重係一大盆,大到可以同個BB仔沖涼果隻!咁聖誕之後,搞party嘅屋企要食沙律就係常識嘞,不過好彩,沙律唔擺得耐,所以三兩餐如果食唔哂係點都要掉!

而對於我呢類獨居老人泥講,party完之後,要處理嘅就係用剩嘅豉油豆粉糖、薑蔥蒜、一大煲嘅咖哩汁,同一屋食物!雖然話呢尐食物係封好嘅,唔打開唔會變壞,但係成十包八包嘅薯片、一樽二樽嘅果仁、一盒二盒朱古力,party前一定要買夠甚至買突,請朋友泥自己屋企,冇靚嘢食都要夠嘢食呀,但係party之後,我一個人點食,而且呢尐嘢好睇唔好食,而家就更加唔敢食添,容乜易食到沙聲開唔到工,冇收入咪冇飯開!

所以每一年聖誕節前都好興致勃勃咁搞party,但係越接近正日就越後悔,但係又唔可以取消,不過好彩,近年多左食肆喺聖誕節做到會,亦多左好地方賣魚生壽司,咁叫番一兩盆就點都夠食,而魚生重有一個好處就係完全唔放得耐,一係就地正法,一係就要掉,至少唔駛令屋主好似火雞咁,食足一個月咁傷呀!

沒有留言:

張貼留言