依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年1月24日 星期六

嘉嘉的為食路上,雪條

雪條,有陣時係要嚟形容非常凍嘅天氣,例如、凍到好似條雪條咁,又或者形容尐喺冬天著短裙嘅女生,就話佢地對腳冇遮冇掩,好似條雪條咁!而我地今日講嘅雪條,就梗係食果尐雪條喇!

我諗冇乜邊個人未食過雪條,因為凍嘢就係人都鍾意食,尤其是係夏天,熱辣辣嘅時候,一枝汽水,一杯雪糕,一條雪條,係冇人會拒絕嘅!但係喺細個果陣時,零用錢唔多,而屋企兄弟姊妹又多,要一人一杯雪糕都真係幾肉赤,但係一人一條雪條就相對消費低好多喇!

記憶中我係重來都食唔哂一條雪條嘅,永遠喺我食到最滋味時,就聽到阿媽話,溶喇溶喇,就快滴到成身都係喇,咁之後阿媽就會攞左去自己食!究竟係唔係溶,係唔係滴污糟左件衫,我真係冇乜記憶,我只係記得條雪條往往就係咁食左一半都唔知有冇就冇得食!記得果時我次次都有為咁而喊,但係後來大左我就明喇,阿媽其實並唔係搶我條雪條去食,佢自己係冇買俾自己食,佢只係買俾我地食,而佢又只係喺我食到天一半地一半時至出手,咁佢其實係幫我執手尾,而唔係唔俾我食,如果佢真係唔俾我食,就買都唔買喇!不過呢尐要大個左先至明嘅!但係而家諗番轉頭都好窩心!

所以你唔好以為要俾人分左雪條食,係一個唔好嘅記憶喎,我讀書果陣,就成日同同學夾份食雪條嘞!咦,點食呀,你一啖,我一啖咁呀!咁核突!哈,梗係冇咁核突喇,有孖條咖嘛!孖條而家都重有得賣呀,佢一定係果汁雪條,而果汁雪條就從來都係雪條之中最平嘅,而佢重有另一個威勢呢,就係可以一分為二,咁一條本來已經係最平嘅雪條,再除二,咁對我地呢尐想食雪條又冇乜零用嘅學生哥嚟講,就真係正到冇朋友喇!

不過食孖條都唔係全部係美好回憶咖!我諗你同我都一樣有一個機會係可以唔駛扭已經有雪條食,但係呢個機會,又唔係好想佢出現喎!因為係要去剝牙囉!細個果陣時,成日去農甫道睇牙,而一年又總有一次甚至兩次係要剝牙嘅!咁,剝牙喎,咁大件事,梗係喊到拆天喇,而之後最乞人憎就係要咬住果舊,冇味道但係好左訂嘅綿花!每次我都想lur左佢出嚟!咁一路離開間牙科診所,阿媽就會話,嗱你咬實呀,唔好lur左佢出嚟呀,唔係止唔到血就大件事喇,呢句說話對我嚟講係冇意思嘅,因為我唔知唔止血有幾大件事,所以我係一定lur,不過阿媽係好知我心意嘅,佢跟住就會話,嗱,你咬到番屋企,我買條雪條俾你食!

嗱,呢句說話對我嚟講就有意義喇,有雪條食又唔同講法!於是我真係好乖咁忍果舊綿花,沿途留哂口水核核突突,我都唔lur番佢出嚟,咁我阿媽又永冇失信,佢真佢會買條雪條,不過係孖條,佢會一條分做兩條,另一條就係俾留喺屋企做功課嘅哥哥!而同樣,如果我哥哥去整牙,咁媽媽會揍埋我去,而如果我乖唔扭計,咁我都可以分到哥哥果半條孖條!

係呀,我地七十年代就係咁樣長大咖喇,物質唔係好充裕,但係總有得食下咁囉。分享嘅樂趣,而家係要嚟講嘅,我地果個年代就係要嚟做嘅。講多無謂,行動最實際,今日當我地一日到黑講分享,我會覺得我地當年嘅實際行動更真更自然!

沒有留言:

張貼留言