依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年11月7日 星期六

為食路上,流浮山

早兩個星期,約咗朋友去流浮山,呢個時候去流浮山就梗係想食黃油蟹喇。進食時間係晚上七點,心諗途長路遠咁去到流浮山,汽油時間都用咗,冇理由就咁食完餐飯就走人,於是就計劃早尐入去,再兜埋入去白泥,睇埋個日落至食飯。如果以時間計,最理想就梗係早一個鐘頭前入去睇日落喇,咁就可以睇完日落就有飯食,但係日落唔係你阿媽,佢係唔會遷就你嘅,佢話收工就收工,完全冇得lur!

咁唯有早尐入去,於是五點出發,經過一大程車之後,個天已經越嚟越暗,當時至真係明白,乜野叫做時間唔等人!雖然天色變得好快,但我地相信既然已經到咗流浮山,過去白泥嘅路都唔係好遠,應該都趕得切,可以見到個咸蛋黃!

點知當架車一轉入深灣路已經見前面有車塞住,咦,呢個時間應該冇乜人入去睇日落喇,點解會大塞車呢!轉個彎可以睇遠尐,原來前面唔係有好多部車,不過最頭果度有架軍車,而軍車嘅體積對呢條路嚟講係大咗尐,所以每轉一個彎,都要慢慢腿嘅同時,對頭亦有好多車由白泥出嚟,所以至形成車龍!

於是我地就係咁跟住部軍車,磨下磨下,磨極都磨唔到白泥嘅同時,我係見到我右手邊嘅太陽開始由高位下滑,睇情形佢係好想收工,但係睇情形我亦唔可以喺白泥見到佢,於是,我唔理咁多喇,反正前面又停哂車等阿軍車腿位,於是我將部手機伸出窗影番幾幅留念先!

終於到達白泥,原來有軍車開路一尐都唔好玩!去到白泥竟然喺路邊有車位,梗係喇,人地都睇完走人喇!正在學人漫步沙灘之際,泊車的方向傳來警車響號,叫我地呢尐非法泊車人士好走喇,唔係佢就抄牌㗎喇!唉,都未企定就要走!

但係咁樣磨下磨下又竟然俾我磨到七點,即係有得食喇。



隻隻成包紙巾咁大隻呀!



呢支可樂真係幫到手!
負責訂位嘅朋友一早講咗有乜嘢食㗎喇,有豉油王蝦碌喇,有清蒸鮑魚、有豉椒聖子,有蒜溶扇貝,有蒸魚,當然重有專程為佢遠道前來嘅黃油蟹。點解由朋友訂位?佢識人吖嘛!

食物一一上枱,全部新鮮美味,火喉亦都啱啱好,終於輪到黃油蟹出場喇,嘩,一分為二立即見到成層樓咁高嘅羔出現眼前,真係睇見已經興奮,等唔切喇,一口咬落去,尐羔香到不得了,好好味,膽固醇?坐得埋枱就唔諗咁多喇,一路食一路驚,重衰過食咗過量膽固醇喇,唔嚟好過囉!埋單,真係一尐都唔貴,一人大概四百蚊。

有人話流浮山今非昔比,唉,你同我都今非昔比喇,以我話,流浮山未必冇好嘢食,但係真係要識人好尐,唔係話佢唔收你錢,又或者收你平尐,呢個唔可能喇,人地打開門做生意都要食嘅,唔可能做蝕本生意,但係俾足料同俾靚料你,就已經好好喇!呢個秋天,真係要多尐入流浮山至得呀,有風景有美食,唔係度度有,而且黃油蟹嘅季節重短過大閘蟹呀。


沒有留言:

張貼留言