依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年10月23日 星期五

為食路上,上海吃大閘蟹

既然係大閘蟹季節,咁當我去到上海就唔可以唔食大閘蟹喇!上海食大閘蟹嘅店鋪,比較出名嘅有幾間,包括新光、王寶和同埋成隆行。新光我好多年前去過,而王寶和我亦都試過,前者當年係劃一地以套餐形式出現,聽講而家都係咁做,當年已經成700幾蚊,相信而家重貴,佢嘅好處係幫你脫哂殼,然後分開膏還膏,肉還肉、腳還腳咁一份一份食,好處就係唔駛食到手損脷損,唔好處就係你都唔知自己食咗幾多隻,而亦因為佢幫你做哂你冇乜嘢好做,唔好玩!同埋食大閘蟹喺揭開個蓋前,唔知尐膏夠唔夠多果一刻係好刺激嘅!

王寶和好尐,佢可以散叫,而價錢亦都相對合理。係上海的食大閘蟹食肆之中,最親切嘅選擇。成隆行就未去過,正因為未去過,所以今次就專程去試一試。不過我地都係淺嚐即止,因為佢嘅價錢都唔算平,三百幾蚊一隻先至得5两,而且我地第二日就會去上海以外嘅洋澄湖食大閘蟹,果度我之前去過喇,今次係食過番尋味!

喺上海住嘅同學安排之下,我地坐咗成兩個小時嘅車去到巴城。沿途係冇乜風景,大可閉目養神,而去到亦都已經係晚上,所以都冇乜湖光山色可言!不過此程目的係同大閘蟹死過,所以唔睇景就罷!

去到巴城附近已經見到有婦女走出馬路拉客去食大閘蟹,都咪話唔牙煙!再近尐就見到一個二個大牌寫住唔同嘅蟹場名字。我地去上海朋友用開果間,佢先帶我地去後面蟹場睇下,係一個二個浸喺水中嘅大籠,知道我地想食五兩左右就絞起其中一籠,嘩真係倒瀉籠蟹!

話就話俾我地揀,但係冇榜冇盛而燈光又昏暗,再加上水嘅反映,你真係唔知佢地有幾大隻,唯有講個信字!所以熟人介紹好重要。不過有一樣嘢可以肯定嘅,就係尐蟹好生猛。咁幾錢先!哈,呢度係80蚊一隻,哈哈,尋晚食三百幾蚊隻果尐即刻dump,唯有食多幾食維皮喇!

20分鐘後,一大盤蟹殺到,膏雖然未係最飽滿,但係肉味特別鮮甜。果位蟹農同我講話大閘蟹就係咁,膏多肉就冇咁甜,而肉甜尐膏又未夠滿。

咁就易喇,農曆九月就食肉連唔錯嘅膏,而農曆十月就食膏,幾時上去食,自己執生喇。


沒有留言:

張貼留言