依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年10月1日 星期四

為食路上,樂意牛扒屋

近來聽餐廳執笠的消息聽得多,實在有點麻木!不是對這些餐廳沒有感情,但感情真的不能天長地久,尤其是當餐廳主人的下一代成長了,要接手生意,是獨家經營還好,就算兄弟眾多,但做老豆果個一日重喺度,則萬事得以擺平,但如果當年是幾個好朋友合夥,其中一個而家想插個仔入嚟就麻煩,可能係其他股東唔想佢擺多個人入嚟出多份糧,亦可能係入到嚟唔識做嘢,阻手阻腳,更可能是年輕人想大展拳腳,把餐廳改頭換面,影響生意!無論邊樣,總之發展到第二代,除非冇人想插個仔入餐廳,否則冇爭拗就假嘅!

嗱,早排至有一間就係因為股東不和而拉閘!講真,呢尐餐廳而家唔執,都冇乜用,股東不和,就一定影響資源分配,冇錢買材料,就算你個廚煮到隻雞曉飛,都一定保持唔到水準,遲早俾客人拋棄!

但係另一種執笠,就一定要去支持,就係無良業主瘋狂加租,餐廳被迫離場果種!車,人地業主都要食㗎,做乜話人無良喎!我同意業主都要生存,我係講瘋狂加租果尐業主,你唔好聽咗一句就狂插,好多時聽嘢要聽得清楚尐,唔係有Facebook就可以鍾意就鬧,鬧人都要有根有據,唔係俾人當癲狗就唔好喇!

講番呢間被迫一年後停業嘅餐廳先。佢位於灣仔演藝附近嘅樂意牛扒屋,食過一次之後,你通常都會樂意去食第二次。這次並唔係我主動出擊,而係小芝媽個女阿小芝約嘅。

係星期六下午,以為呢尐餐廳喺星期六應該少人,點知滿座到不得了,唔知係咪個個星期六都係咁,定係執笠效應!安排咗一張靠近窗邊嘅卡位,真係好,一來靠窗可以睇下外面嘅風景,二來卡位係我嘅至愛,未食已經開始加分。

坐低佢俾咗張午餐菜牌我地,係手寫嘅,重係英文嚟嘅添!不過待應喺擺低咗張精巧嘅菜牌之後,亦立即介紹每一款套餐嘅主菜。

朋友分別叫咗牛,而我就叫咗豬扒。

先嚟餐包,唔,係暖笠笠㗎,一手抓向麵包頭,攞埋嚟一搣,嘩,係脆得好緊要㗎,二話不說,即刻揸牛油,然後一手送入口,好味呀!呢個麵包當然又為呢間餐廳加分喇!之後係羅宋湯,呢個湯除咗夠熱之外,就冇乜特別。

主菜到喇,朋友嘅牛我冇得試,但係睇佢地食得幾投入就知好味,至於我嘅洋蔥豬扒就煮得剛剛好,厚身得嚟表面唔老,而入面亦唔會唔熟,重有少少粉紅色,賣相同口感都唔錯,如果要批評,就係點解件豬扒會冇骨㗎,食豬扒最精彩係連住舊骨果附近尐肉吖嘛,快餐店唔識就話啫,呢尐老牌餐廳都唔識,我接受唔到囉!

唔好以為餐飯就喺呢度結束,可以計分,未!咖啡以外,佢地重附送甜品,重係只得一款,香蕉蛋糕,呢樣嘢係我嘅拿手好戲,因為其實好易整,但係易整都可以唔好食㗎!件香蕉蛋糕送到,睇樣非常合格,而味道亦香甜適中,輕輕的香蕉味特別吸引,唯一唔好嘅係有少少乾身。

我嘅豬扒埋單係百五蚊,而四個人加埋都不過一千。食物有水準,冇限時限刻要你起身,環境舒服,但係只有一年壽命,可惜!

最後只有向放喺餐廳門內嘅聖母瑪利亞祈禱,希望佢可以使業主回心轉意,唔好瘋狂加租!

而家搵一間價錢大眾化又唔當你係計時炸彈,驚你個半鐘頭會爆炸,所以非趕你走不可嘅餐廳真係好少,個個用生意難做嚟做藉口,搞到我地食都食到趕喉趕命!辛苦搵嚟自在食,咁委屈,我不如返屋企煮!

1 則留言: