依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年9月24日 星期四

沖繩2015,琉球之牛攻略

何物琉球之牛竟然要出攻略,係呀因為其實成個沖繩尐嘢都係幾好食,但係亦冇乜嘢係特別好食,所以難得有一間算係水準之作,就一定要介紹番。呢間本格炭火燒肉店,喺恩納村,如果你唔會去西南岸享受陽光與海灘,咁你就無謂去嘞,因為由那覇開車入去都要成50幾公里,一來一回已經三、四小時,但係如果你會住番一兩晚渡假村,咁呢間鋪頭,就可算係沖繩最佳選擇。

一早已經收到風,知佢常滿,於是就托朋友用佢果張credit card嘅貴賓服務幫我地訂咗兩晚。兩晚?你話。係呀,係兩晚呀,因為既然知道成個沖繩最好食係佢,咁做乜要食尐冇咁好嘅嘢唧!朋友回覆話只可以訂5點半前,之後就全部要現場輪候。唉,我只係希望佢呢張卡一撻出嚟會有人情講下啫,多謝朋友幫忙之餘,我心諗,好,咁有性格係嘛,一於全力攻佔佢。

第一晚5點半去到,即刻有得入座,門外亦唔多見有人,心諗,呢間嘢係咪名大於實呀!入到門口佢叫我將對鞋放入locker,然後就入座。入到去一睇,枱數並唔多,我冇刻意去數,估計只有十二張枱左右,大部份都係四人卡位,但係中間有四張枱係用竹簾隔開,一拉起「堂」簾就可以變成八人座位,非常方便。

坐低就奉上放滿燒到紅哂嘅炭一大抽,好磬!之後就送上毛巾清水,然後就係餐牌,係中文版添。氣氛好優悠,又係例牌叫番杯啤酒先,之後再慢慢睇下個餐牌,見到有尐有個紅手指公印,即係推薦品喇,但係睇嚟睇去都唔知點取捨,因為雖然朋友推薦呢間,但係就只係話要訂位,其他乜都冇講。

咁我見反正明晚都會再嚟,叫個套餐睇下點,於是我地叫咗芭蕉套餐,即係有上等牛五花肉同上等牛里肌肉,另外叫左特選牛排套餐,即係肋眼牛排。


啤酒唔駛再介紹喇,又係Orion。

嘩,套餐原來重有好多嘢食,包括白飯、麵豉湯、韓式涼菜和沙律。主角到喇,厚切的牛五花肉非常惹味,一層油一層肉,咬落層次分明,但係又似乎分唔清邊層係油邊層係肉。到肋眼排,我當正佢一大件肉眼排咁燒,先燒四面再燒前後,咁樣就可以鎖住尐肉汁,然後燒到剛剛熟,就即刻夾起嚟食,唔,入口溶化,回味尤甘。

好味,兩個套餐連啤酒,埋單至係一萬日元,食得過。肯定明晚再來,但係我地明日要去遠遊,心諗,佢地見我地今日幫趁,應該可以俾我地改時間啩,點知都係打咩!

第二日,我地辛水辛汗咁趕到去,都係遲左到,雖然只係遲左半小時,但係都要等一個鐘,唔係等一分鐘喎!好彩,我地住果間酒店就喺附近,咁重好,可以沖個涼,換過件衫舒舒服服咁食。我見其他香港人就好困擾,聽講有兩夫婦嘅酒店係一個小時車程至到,而另一家則扶老攜幼,個細路唔識性扭計就唔在講,老人家要等咁耐都好辛苦!

一小時後,再出現,都重要等一陣呀!今次我地精喇,唔叫套餐,叫左一份牛五花肉、一份肋眼牛排同一份豆腐乾沙律同埋一份牛舌。

肋眼排保持水準,可惜今日碟牛五花肉係薄切,第一片唔覺意燒燶左,之後真係要兩面輪流燒再加上金晴火眼咁岌住佢至冇再浪費食物,但係就冇左果份閑情囉,好彩,份牛舌補番數,嘩,真係好食到冇朋友,你見佢切得唔厚嘅,但係𡁻落去真係質感十足,又爽又軟,真係唔知點形容好!

其實佢尐食物就只係料靚,唔知點解其他店做唔到,搞到兩邊佈滿食店嘅一條街,得佢一間最好生意!食完之後,再喺附近無拘無束咁行下,一來消化下,二來享受下呢度嘅小村落氣氛,辛苦搵嚟自在食,咁努力賺錢咪就係咁之嘛!

沒有留言:

張貼留言