依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年9月21日 星期一

沖繩2015,首里城與泊Iyumachi、海鹽雪糕

今天出發去首里城,你當然可以開車去,但係我既然買左張24小時單軌通行證,就梗係坐單軌喇。半個小時唔駛就去到首里站,跟住在風和日麗的天氣下,我行咗20分鐘,就到首里城,其實呢個城係好細嘅,冇得同故宮果尐比,比京都二條城重細,不過保養得幾好,入場前會俾個膠袋你代住自己對鞋,出門口就要還番個袋俾佢,會循環再用。進入主要建築物,沿住指示行,又係唔駛半小時行完。記念品店亦都冇乜嘢可以引起我嘅購買慾,咁就又行番番去單軌車站。

講真,我覺得去首里呢個地方,最正嘅係之後行去同之後離開果兩段行程,陽光普照,微風吹來,都不知幾舒服。

呀,提下果尐開車去嘅人呀,你喺轉上首里之前,係會見到好幾個停車場,個個都話15分鐘就行到,本來行下無壞,但係如果有老人家,果段路都幾甘。你地唔駛急㗎,當你轉上去首里果條路,係有個停車場嘅,喺首里門口,好方便㗎!

好嘞,講番我自己。去完首里我地就坐單軌去美榮橋站,然後行去泊Iyumachi食魚生。講真,呢段路有尐長,但係中間經過泊瀨碼頭,可以喺果度行下,輕鬆下,又係一件賞心樂事。咁啱果日係星期日,重有一大片地安排左尐民娛活動,我又行去八下,都幾好玩。

終於行到泊Iyumachi激鮮漁港喇,規模比牧志公設市場大,但係因為係星期日,所以好多鋪頭都冇開,但係亦因為咁,我地多出左幾張枱,其實係放尐魚生同壽司喺人地個檔口果度食,因為呢度其實都不過係一個魚市場,只係一個二個檔口,並冇食肆。

唔知係因為星期日,定係時間關係,冇乜日本人—撞口撞面都係香港人,當然今日開檔嘅亦擺明係做遊客生意。呢度尐魚生多選擇尐,壽司都係,重有鮑魚仔刺身添,重有煮熟左嘅魷魚鬚。於是我又快手快腳掃幾盤又坐低食喇。

呢度尐魚生新鮮尐,所以如果你只有時間去一間魚市場,我提議你嚟泊Iyumachi。

之後我又坐番單軌去國際通。今次由牧志站開始行,因為尋日我係由中間行嘅。今日係假期,所以成個下午變左做行人專用區,不過中間嘅小街係有車行嘅,但係有人睇住,所以都好安全。不過正如我先前講過,條國際通來來去去都係果類店鋪,行左十份一已經等如行完。不過,我今次嚟係有任務嘅,就係試下佢個鹽味雪糕。

買咗杯軟雪糕,就咁坐喺門口食。雪糕本身已經咸咸地,其實呢種又咸又甜嘅處理手法,泰國人是高手,佢尐椰汁加小小鹽,真係好似關淑儀話齋:令人動心。講番呢杯鹽雪糕先。又係秉承咗沖繩嘅淡淡然嘅氣氛,即係點呢?就係你知道佢有鹽味,但係又未至於會特別吸引囉!或者你話,人地就係淡淡地俾你去加面前尐鹽呀!我知,亦都試過,不過幾款都唔係太吸引,唯一綠茶味嘅鹽比較特別。死喇,咁食法,唔知會唔會超標添!

之後又係行下行下,就行咗去果間好出名嘅沖繩咖啡店飲咗杯咖啡,幾骨子嘅環境,寧靜而舒服,左右都係本地年青人,唔知係唔係偽文青呢,不過點都好,佢地都係渴慕文化嘅人,呢度地方迫夾,三兩個靜靜地還可以,你一行六人扶老攜幼就唔好嚟喇!

之後就去食燒肉。冇跟旅遊書介紹,係自己行下行下,見有尐日本人都走入去,於是我又走入去。入到去坐低,先至知道大件事,佢所以待應真係小小英文都唔識,個餐牌只有少量食物係有英文,算喇,既來之則安之,是但督幾款嚟食喇,哈,又俾我地博到,重幾好食添,不過個牛舌就有尐失望,希望過幾日會食到好嘢喇!

沒有留言:

張貼留言