依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年9月18日 星期五

沖繩2015,第一牧志公設市場

我住的酒店就在單軌站傍邊,非常方便。安頓好之後,立即出發覓食,既然在那霸,第一站就一定是第一牧志公設市場(牧志),但我買的電話卡出了一點狀況,於是我在美榮橋站下車,沿沖映通向國際通方向走,在接近國際通的交界,有一間Docomo,我先要去那裡開電話卡。

我上次在大阪的電話卡也出了一點問題,梅田內Big Camera的Docomo員工很友善,一會兒就幫我搞掂,今次我在機場搞了一輪也上不了4G,於是又去請他們幫手。不過,這裡的員工很堅持,說我的電話卡並不是由Docomo發出,所以不能幫我做任何事,但卡上明明印著Docomo,如果說與Docomo無關而Docomo又唔去告佢用佢個名,我諗唔到點解與Docomo無關!解釋了一輪仍然不得要領,惟有走人!食完飯至算。

牧志並不難搵,在市場本通內,即沖映通與國際通交接的路口對面,入到市場本通再直行一小段路就見到指示。由於我搭乘的是下午航班,所以抵達牧志已是傍晚,牧志內很多店鋪都已收市,在內走了一圈,發現來去都是那幾款,於是搵了一間日本人也在買的小檔,就隨手揀了幾款自己喜歡的魚生。

魚生很多都標明價錢,大都是1000日元。但我見有一大塊Fatty Tuna幾靚,佢望一望我用力點頭,意思是問我真係要?我於是回以一個更大力的點頭,表示真係要,一磅之下,才不過4000日元,決定去馬。這個價錢,在香港一定食唔到。不過,淨係睇樣係唔夠嘅,一定要食落口至知。另外我也買了一盒海膽,一盒帶子及一盒赤具。埋單7000日元。

之後店主也問我要不要買海鮮上樓上煮。我說不用了。因為我在抵達之前已決定了只吃魚生。一來,處理熱海鮮的方法,是很講究的,我在網上見過這裡煮出來的食物的照片,都不見得食物處理得有水準,二來,我很怕環境嘈雜地吃魚生。

買了食物就到小檔後面搵位坐。只有幾張凳三張檯,但勝在乾淨。

立即開餐!帶子很鮮、很甜,赤貝夠爽脆,而海膽,雖然細隻左尐,但係都好鮮美,冇買錯。Fatty Tuna終於處理好喇,嘩,片埋都有好多件下,處理好之後重靚仔,等唔切喇,起筷!好肥美,真係想要埋另外果大塊。

呢度尐食物唔係太高檔,但勝在平同埋新鮮,如果話佢有尐乜嘢唔好,就係冇嘢飲!你話如果有杯熱茶就真係perfect喇。食得滿意之後,走上樓上八下個熟食部份先。同網上見到嘅一樣,好嘈好迫,完全冇飲食樂趣。我真係寧願坐樓下,清清靜靜,咁先至嗒到件魚生嘅鮮味吖嘛!

呀,另一個要注意嘅就係唔好俾尐檔主,尤其是果尐講普通話嘅員工影響,佢地會向你介紹尐當地特產,但係當地特產而又唔能夠沖出當地,就一定係勁極有限。我見坐喺我隔離果對男女,對住隻片成一片片嘅螺狀物體,男嘅話都冇味嘅,女嘅話,係咁味。男嘅話,乜你試過咩,女嘅話出嚟玩乜都要試下,男嘅話咁點解你話係咁味!之後黑面,收聲!

出嚟玩,係乜都可以試下,但係明知搵自己笨嘅都試,就真係...(你自己填喇)


沒有留言:

張貼留言