依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年9月22日 星期二

沖繩2015,租車攻略、前往渡假區

第三天了,今天我們會去渡假區,所以訂了車,開始自駕遊。要去沖繩中部或北部的渡假區並不一定要自己開車,那覇也有穿梭巴士來往,但一個小時只有一班,而車程也很遠,當然你也可以乘公共車到渡假區酒店,再轉車在附近遊玩,但就是不太方便,所以如果你想一家大細,扶老攜幼的去渡假區這邊,我建議你參加遊行團。

回說我的自駕遊。我早在香港已在網上訂了車,日本機構真的很信任客人,因為你只需要訂,即是通知對方你想要的車型、租車的時間日期及在那裡取車已經成事,並不需要先以信用卡過數的。雖然很多網上資料都說如果不是一落機就去機場附近的車場取車,你就要住入某間酒店,因為酒店傍邊就是那間著名的出租車公司OTS,其實你是可以要求OTS去酒店接你的。

我們約了OTS在早上九點半接我們去取車,派來的竟是一部的士。在日本坐的士不容易呀,因為貴,所以非常高興,覺得賺咗!還以為的士會車我們到附近的酒店取車,原來不是,是去到泊漁港!咦,這個泊漁港與昨天提及的泊Iyumachi有沒有關係?真聰明,是有的,如果你會去泊Iyumachi食魚生,又不想好似我咁行到身水身汗,就可以在訂車時,指定在泊漁港的分點攞車,咁你攞完車之後自己開車過去,真係三分鐘唔駛!我就蠢咗!

講番攞車先。的士司機車我地去到泊漁港,同我地攞埋行李,帶我地去到OTS嘅鋪頭至走人,當然我地係唔駛俾錢嘅。入到去攞個號碼牌就坐低等,不過都唔駛等一分鐘就已經到我地。我離遠坐低見朋友同個服務員不停對話,咦,我朋友唔識日文嘅喎,唔通... 果然,服務員係講普通話嘅,辦完簡單嘅手續同埋俾咗現金(也可以碌卡)之後,就上去傍邊果幢停車場攞車。

佢一早講明幾樓。上到去就見你架車等緊你。個只係識少少英文嘅日本服務員講解得非常詳細,亦都好有耐性逐樣俾你試,見你好似唔太肯定咁,佢又會再同你做一次。其實架車係最普通嘅日本車,有過三幾年開車經驗嘅人,應該實識揸。而個GPS亦都好簡單,入電話號碼或者地圖碼都可以搵到你想去嘅目的地。語言方面有日文、英文同普通話。個哥哥幫我地揀咗普通話版。

set好目的地就開車喇。咁如果我地想去泊Iyumachi點呀,你問。哦,咪就係打泊iYumachi個mapcode囉!那覇好多地圖都印埋主要遊客活動點嘅Mapcode,好方便。如果唔係,出發前喺網上都搵到。

我地嘅第一個目的地係泡瀨漁港。去到至知,真係一個唔算大嘅地方,泊車嘅地方好多,都係免費嘅。入到去,唔駛諗,淨係食一樣嘢,就係海膽焗龍蝦。

以為得一款,點知都有唔同套餐,終於我地叫咗一款連一份海膽同一份淨海膽焗龍蝦。但係淨海膽焗龍蝦都有兩個價錢,一款貴千幾日元,係碗湯唔同,我地叫咗,發現碗湯係大碗尐、有尐香菜同多幾舊魚,否則細碗魚湯重好飲。

其實佢都有魚生賣,不過我地遲去,所以賣哂!

海膽焗龍蝦真係好食,而且唔知點解會咁多肉,喺香港食同樣大細嘅龍蝦真係冇佢咁多肉,所以真係好飽。果份海膽唔算大隻,但係勝在鮮甜。埋單都成萬日元。嚟咗沖繩唔經唔覺食咗三餐海鮮,係一間比一間好,咁如果你時間趕急,你知點揀喇!

1 則留言: