依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年9月3日 星期四

為食路上,豉油西餐、莎厘娜

豉油西餐,聽個名都知係中國人喺西餐上加鹽加醋而煮出嚟㗎喇!因為西餐一般係用鹽同牛油麵粉嚟煮,呢個你睇番一兩本西餐食譜都會知道。咁點解會搞出一個豉油西餐?我冇去考究呀,但係諗都諗到,係有人食過西餐,又或者打過洋人工,番屋企想煮俾屋企人食又或者想搞間西餐廳,但係牛油又貴喎,於是貪就手咪用豉油嚟煮囉。

我細個去呢尐餐廳食嘢時,係唔知佢地叫做豉油西餐嘅,根本未上過正式嘅西餐廳,見用刀叉食嘅,就當係西餐廳喇。咁其實我呢個定義都幾濫,因為一般嘅茶餐廳,果時都會俾刀叉嘅!講番豉油西餐先。細個時最想去嘅,唔係皇上皇,雖然我去得呢間最多,我最想去嘅係車厘哥夫,感覺上佢高檔尐,同埋食完大餐之後,係有後逐利益,就係阿媽會買包了傑糖番屋企,俾冇得嚟嘅哥哥姐姐食,咁你以為我有得嚟呢度食,番到屋企就冇得食糖咩!唔會喇,包糖係我帶番去嘅,我實會抽完稅至輪到佢地食喇!

豉油西餐廳除左尐食物用豉油煮之外,佢嘅另一特色就係暗,有尐甚至係近乎黑添!至於點解?我又係唔知,不過相信係受粵語殘片果尐高檔餐廳嘅佈置所影響啩。

喺豉油西餐廳我學識食嘅第一樣嘢係沙律。果陣時真係覺得係一件好潮嘅事,首先,沙律唔係中文嚟嘅,係由英文salad音譯過嚟,咁同同學講話自己食過沙律,佢地個個都吖大個口,然後就會問:咩嚟㗎?好唔好食㗎?講真,我其實覺得沙律唔好食嘅,因為我第一次食嘅沙律,係有好多一片片烚蛋擺喺度嘅,而我係唔食蛋嘅,所以要好小心咁揀尐未被污染嘅菜出嚟,所以其實我唔太鍾意食佢,但係當同學未試過,我就梗係大吹大擂喇!

其實豉油西餐中,我最鍾意嘅,咁多年都係佢嘅羅宋湯,味道同我地嘅中式湯真係有好大嘅分別,不過而家尐羅宋湯又真係冇左以前嘅味道!唔好話我淨係掛住懷舊,成日以為只有舊嘢至好!嗱,上個星期就俾我搵番一間重好得嘅豉油西餐廳。呢間餐廳叫做莎厘娜,位於高街,對於讀港大嘅同學唔會陌生,不過佢而家搬落左一條街,話說啱啱過左嘅呢個星期六,我去聖安多尼堂做分享,通常做嘢之前,我都會搵餐好嘅俾自己食。開車去到門口,竟然有車位,嘩,你話呢個唔係上天嘅恩賜都唔信喇!

坐到入去,周到嘅待應已經奉上午餐牌,見我地睇嚟睇去冇乜心水咁,又奉上大餐牌,其實我地唔係唔知食乜,係乜都想食。結果我叫左我最鍾意嘅雞皇飯,而朋友叫左煎龍脷,而餐湯就梗係揀羅宋湯喇!

羅宋湯駕到,真係不同凡響,熱辣辣而暗紅嘅湯,隱隱然傳來一陣香味,唔係蕃茄西芹咁簡單,冇錯喇,係燈籠椒嘅味道呀,呢個味道,令羅宋湯多一重口感,而厚身嘅燈籠椒亦令湯渣多一份質感,好味呀!真係控制唔到喇,一羹又一羹係咁飲,直至聽到烹一聲,原來係隻匙羹碰到碗底嘅聲音,哦,原來已經飲哂喇!真係好味。咁你話同記憶中嘅味道係唔係一樣?咁又未必,但係都有八九成喇!

之後嘅雞皇飯,對呢間餐廳嚟講亦係佢地嘅拿手好戲,唔好食就假嘅,佢嘅白汁真係又厚又香,當然連加一至係一百蚊嘅午市套餐,你唔可以要求佢用新鮮雞,但係臨尾重有杯香濃嘅咖啡,我真心覺得係物超所值嘅!

朋友嘅煎龍脷,睇相都知靚,而佢嘅汁亦都係別有韻味嘅。我真係講唔到佢有幾好食,你不如自己嚟試一次喇。

沒有留言:

張貼留言