依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年8月27日 星期四

為食路上,掃街

你有冇試過掃街呀?唔係真係攞把掃把落街掃果尐清潔大隊長喎,我地呢個環節叫做為食路上,就梗係同食有關㗎喇,我所講嘅掃街,係真係沿住條街一路行一路食。咁你可能會問,而家邊度可以咁食法呀?係呀,而家真係唔知邊度有得咁食法呀!如果你知道邊度重有得掃街,唔該通知聲。

我最後一次真正嘅掃街係喺佐敦寶齡街,,好多年前喇,果度一到傍晚放工時間,尐車仔就唔駛二十秒,全部湧哂出嚟,之前又完全唔覺佢地踪影㗎啵,之後各就各位,有尐似而家行人專用區咁,自己知道自己位置,唔會擺錯位,當然背後有尐乜嘢有勢力人士做過手腳,我就唔知嘞!

之所以叫做掃街,係真係檔檔都咁好食。我通常會先剪番一串牛榜、牛肚,然後一路食一路行過唔夠三步嘅隔離果檔買一串炸大腸,咁你唔好以為我會攞到一手都係,係唔會嘅,因為炸大腸係好好生意嘅,你要排下先至有得食,咁我會大叫一聲:一串炸大腸呀!咁老闆會岳一岳高個頭,認住你個樣,跟住又dub低頭繼續切佢嘅炸大腸同埋另一樣唔記得係乜。老闆好勁,就算前面有成六七個人,佢都可以認清先後次序,永冇出錯,咁我企喺處等嘅時候除左食我嘅牛榜牛肚之外,又可以做尐咩呢?嘩,好多嘢做㗎,睇下附近重有乜嘢食喇,睇下條大腸喺個盤上面俾猛火煎到彈彈下個樣喇,同埋睇下老闆手起刀落切大腸都好好睇㗎。

食完條俾老闆切成一片片,搽滿芥辣同甜醬、香脆無比嘅大腸之後,我會去食番碗碗仔翅,係呀,我好豪㗎,唔食生菜魚肉嘅,淨係食翅。都唔知係真係鍾意食翅而冇錢食定係鍾意尐麻油味,其實係槳粉嚟嘅啫,有乜咁好食呢?唔知,但係我通常係可以食兩碗嘅!

食完翅其實都差不多,不過我係控制唔到自己唔去食雞腳墨魚嘅,尐雞腳同墨魚都係橙色嘅,記得佢個檔係零捨不同,係一個木櫃框玻璃箱,好似好乾淨咁,而佢用果把刀同炸大腸果把又唔同,係短身嘅,而尐雞腳係凍嘅,不過好好lun,尐腳筋真係好好𡁻,而尐雞骨係咬落有雞味㗎!

其實食到呢度都真係好飽喇,但係又冇乜點食過嘢咁,於是我通常都會買番底雞蛋仔嚟揸下手,好似會飽肚尐咁,不過多數都係meet 下meet下嘅啫,唔係真心食,邊度重食得落呀。不過番到屋企俾阿媽問起食過乜,我至少話有底雞蛋仔好似實在尐啩!

諗番起都有尐流口水!好多年冇掃過街喇,你呢,你幾耐冇掃過街呀!而家好似冇乜地方俾你咁掃法,真係一架一架車仔泊住一齊,你順住條水落去就可以督下督下咁有得食,真係好開心㗎,而家呢尐車仔檔上哂鋪,一來已經唔係果回事,二來價錢又貴到離譜,而最重要係一個鋪頭賣哂,冇以前果種由街頭食到街尾果種掃街feel,係差好遠囉!

不過上個星期,我又體驗左一種新嘅掃街型式。話說我計劃去威,點知個天要落雨,冇法喇,於是同朋友走左去茶餐廳坐,當大家都食緊早餐時,我地其實已經食左,於是就咁叫杯咖啡就坐左成朝,好彩果時個成11點,個場唔算旺,唔係真係俾人掃我地出街呀。坐到十二點幾,人開始多,於是我地就轉場去食晏,食左碗墨魚丸河之後,飲埋枝可樂,就行下行下,行左去食糖水,之後重買麵包番屋企食。每樣嘢都幾好食。

蝦,咁樣坐下食下,行下食下,唔知可唔可以算係現代掃街呢!喺冇辦法嘅情形之下,雖然掃得遠尐,冇左右隔離咁多檔俾你揀,但係都算係聊勝於無㗎喇呵!

2 則留言:

  1. 以前, 佐敦碼頭, 寶齡街, 深水埗黃金, 公共游泳池門口, 戲院門口街邊......食呀食,食呀食....果時真係...好味到,特登唔食晚飯,走去掃街XD

    回覆刪除