依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年8月13日 星期四

為食路上,山頂的Wildfire

山頂對我們那一代人來說,是曾經遙不可及,所以亦格外有祈盼!小時候難得一次爸爸媽媽會帶我們上山頂去,那時候去山頂對於住在九龍區的我來說,真是攀山涉水,先要坐車,再要坐船,然後是走那長長的一段路去搭登山纜車。那時的所有交通工具都沒有冷氣,去一轉山頂真是冬冷夏熱!未到山頂已經想打道回府,但作為家中最年幼的我,仍是有特權的,就是可以伏在爸爸的背上瞓陣先,咁就可以無驚無險,上到山頂!

要講我同山頂嘅故事真係有排講,但係今日係講食,如果有人同你講話山頂有好嘢食,你係唔應該信,因為果度尐租咁貴,扣哂燈油火臘同人工租金,又重邊有錢買好材料,但係如果有人同你講話山頂尐餐廳算食得過,咁又可信程度高喎,因為有能力喺果度開餐廳嘅,都係大型連鎖式店鋪,全部由大廚房制作,餐廳只係番熱加工,咁水準就算做有保證喇!

山頂好多餐廳我都去過,不過要講個景最靚,就一定係野火嘞!佢主打嘅係美式西餐,薄餅、漢堡、沙律、牛扒、豬肋骨呢類食物少不了,飲品更是豐富而多姿多彩,梗係喇,咁好賺,甜品亦是這類餐廳的強項,它們最愛說自己提供的是美式份量,上到枱時唔好嫌大份呀,可惜,呢個係二十年前寫落嘅,到今日,真係三扒兩撥就食完!

因為開左車,所以冇飲酒,雖然唔係我揸車,但係做人唔可以咁冇義氣,冇得飲就一齊唔飲囉!我叫左杯檸檬茶,貪佢冇免費refill,係呀,呢個世界,便宜莫貪係處世名言,免費refill果尐即係即沖喇!朋友叫冇杯士多啤梨橙,待應送到埋嚟重唱住歌添,睇佢又唔似咁後生,係Twins嘅Fans喎!

另外叫左一個頭盤,包括炸雞翼、炸魷魚、煙三文魚、墨西哥餅同埋烚薯仔,即係乜都有,樣樣試下咁喇,呀,又樣樣都幾好食喎,唔知係咪掛住望落地玻璃窗外嘅變化而冇留意尐食物味道呢!不過窗外又真係多姿多彩㗎!我地訂左七點鐘,坐低果刻,外面依然光猛清晰,維港景一望無際,水面剛巧有一隻十幾層高嘅郵輪行過,望落去都好似隻艇仔咁細,非常可觀而有趣!

於是拿出手機,呢度影下,果度影下,順手又叉一件雞翼食下,再同自己影下,同人地影下,又去督件三文魚,就係咁影下食下,已經食完哂碟頭盤!咁靚嘅景,尐食物唔太差已經過到骨!

跟住天色開始變黑,就叫多個Pizza。都係講番今日主打果樣食物,即係個景先,雖然已經入黑,但係見住佢慢慢變黑,到最後黑左,真係全程都咁吸引。Pizza上枱喇,佢嘅安排非常好,就係喺Pizza下面加個架,將尐調味放喺下面,放正中間係人都攞到,咁唔駛遞嚟遞去咁,真係既方便又唔阻地方。

咁你唔好以為我可以專心食pizza喎,因為原來果個幻彩詠香江重未做完,一到八點,佢又飛左幾枝激光出嚟,呢尐嘢對於我地做騷出身嘅人嚟講係唔係特別吸引嘅,但係因為身處高位,所以可以一眼睇哂,一路順序咁閃到去郵輪碼頭果邊,又確實幾可觀!

冇錯,呢間野火嘅食物,喺佢其他分店都有得食,除左一樣,就係個靚景,所以至會遠道前來,咁如果你真係要嚟就要事先訂位喇,咁識訂就梗係訂30號枱喇,唔好問點解,你訂左,嚟到,坐低,再感受下周圍嘅艷羨眼光,你就明點解要訂30號枱㗎喇!


1 則留言: