依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年8月6日 星期四

為食路上,滾動行勝利道

對於養貓養狗的朋友來說,勝利道是他們為寵物們買食物、做美容、睇醫生的地方,當然如果你想買一隻寵物番屋企養,勝利道都有得賣,條街真係變成寵物一條龍!變?你問,乜以前唔係咁嘅咩?所以嘢以前都唔係而家咁㗎喇,不過勝利道以前就真係同寵物扯唔上關係嘅。

其實我都好耐冇去勝利道,話說果日我忽然想去食下東江菜,去到泉章居又太多人,至醒起行過幾個街口果段窩打老道,好似有間醉瓊樓喎,與其喺度企到唔知幾時,不如去碰下運氣喇,行到身水身汗,去到門口至知佢冇做喇!雖然有尐惆悵,但係都要醫肚㗎,就轉左入勝利道。

細個時住窩打老道,每次口痕想落街搵嘢食都會行去勝利道,雖然佢隔離嘅梭椏道都有好幾間食肆,但係果度要撐斜路,我都做過廢青,唔多想郁係正常嘅!

當年勝利道近住窩打老道呢邊,有間好出名嘅夏銘記,佢尐魚蛋真係好好食,尐河粉又軟又新鮮,真係有一陣粉味,好好食。

咁嚟夏銘記食魚蛋粉,識食嘅就梗係飲番幾啖湯先喇,味精就梗係有喇,但係佢個湯底真係好惹味,真係要喺落辣油之前嗒真個湯,唔係真係浪費左。另外一定要食嘅係佢嘅辣油,一辣到底,非常有勁,咁如果你唔食辣就真係有尐可惜,因為食魚蛋粉唔加辣油已經係好可惜,再加上你唔加夏乜記呢個咁正嘅辣油,果個享受程度真係大幅下降,不過冇法,淨係食魚蛋粉囉,至少呢度嘅魚蛋真係比其他地方好!臨尾叫支汽水,只係收$6,實在經濟實惠,飲完真係順哂!

不過夏銘記已經唔喺勝利道嘞!玩嘢呀,你話,執左都重介紹!少安無燥,咁人地又冇執笠,人地只係搬左去油麻地警署後面果間百老匯電影中心隔離啫,我早幾個星期都去過,仍然好味,不過個鋪頭唔易搵,千祈唔好入錯喺大街大巷金壁輝煌,都同佢中間個字一樣果間就得嘞!

好,講番勝利道,咁點解我會忽然想起夏乜記呢?因為喺搵唔到東江菜又唔想食海南雞飯嘅情形下,最後我係走左入夏銘記個舊鋪去食晚餐。呢間餐廳有幾樣嘢係好攻到我嘅死穴嘅!第一,佢有卡位,係呀,卡位係我兒時上茶餐廳嘅情意結,第二,佢由一班年青人運作,有呢兩樣嘢嘅餐廳,我係一定入去嘅!

我叫左個晚餐,$188,唔算平,但係有五度菜連一杯飲品。包括餐湯,腸仔忌廉湯我又真係未飲過,前菜我揀左磨菇酥盒,相信個酥盒係現成貨,不過個磨菇汁加埋蜆肉都幾好味。之後重有意粉,呢碟嘅份量唔算大,而主菜係燴羊柳,羊嘅肉質唔錯,可惜味道過咸,我一路食一路飲水有尐剎風景!最後係甜品,初時以為係雪糕,但係食落至知係乳酪,酸酸甜甜咁,好消滯!




落樓要成二百蚊,咁你話抵唔抵?好食就幾多錢都抵,講真,食物一般,但係勝在份量好夠,真夠攬住個肚出門口。

出到門口望過對面,見到一間日本菜餐廳,又令我諗起當年我喺電台做嘢做到好夜都未食飯,於是揸架車去勝利道,就停喺對面間粥鋪。食完埋單,個老闆娘話有人幫我俾左,重記得老闆娘問,你唔識佢㗎咩?我笑一笑冇答佢,就開車走左喇,到而家都唔知果個係邊個。

對你地嚟講,係流住眼淚行嘅勝利道,對我嚟講係充滿感情同美好回憶嘅勝利道!

1 則留言:

  1. 網上流傳
    夏銘記做到九月十五日咋⋯

    回覆刪除