依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年8月20日 星期四

嘉嘉的為食路上, 美華菜館

話說呢個星期日我去左美善同道果間美華菜館搵食,間鋪頭個老闆娘咁樣同個客講:你嚟幫趁唔係大哂,我唔做你生意至係大哂。好有勢,真係要有番咁上下至可以講呢句話。其實聽過呢間鋪頭好耐,不過對於美善同道我係好驚嘅,唔係驚有賊,係驚行錯路,果頭對我嚟講係一失足成千古恨,錯過左個街口就唔知要兜到去邊先至有回頭路。咁今次有人願意做司機就唔同咁講法喇。

去到係下午一點半,係刻意避過午飯最繁忙時段。但係去到都重係滿座,不過有幾個位埋緊單。冇幾耐就坐低,嚟舊式上海鋪就一定要食上海湯麵,呢個係我個人喜好,另外見到枱枱都食緊小籠包同窩貼,收到喇,呢兩樣一定係手本名菜,於是又每樣叫一籠,呢個時候老闆娘發聲,真係全場收到,兩樣只可以叫一樣!

我個心當然有少少唔高興,但係見個場咁多客,而蒸籠只可以蒸果幾籠,師傅亦都已經不停手咁包,於是算,就揀左窩貼。不過老闆娘都有好體貼咁補番句,佢話如果之後有多,會俾一籠我。咁又合理喎,佢都想個個客都有得食啫。之後我又叫左其他食物,只見佢不停咁叫我唔好再叫喇,食唔哂唔好呀!啱,食唔哂唔好,但係我食得哂吖嘛!










黑醋排骨先到。佢有三款排骨,我個心係想食酥炸排骨,但係老闆娘推薦黑醋,到我見到係兩碟一齊出,我就明點解。個黑醋味唔錯,排骨都諗得嚟幾有𡁻頭。

之後,係我嘅上海湯麵,對於呢個麵,我係非常有資格講好定係唔好,因為我真係食左幾十年上海湯麵,以我嘅經驗,呢個麵嘅湯要好濃、面頭尐肉絲唔駛多,夠味就得,而最重要係大白菜嘅絲要多要諗,再加一個豆板醬,咁就very good嘞!

呢碗麵嘅湯係淺啡色,顏色不對。飲一啖試試,味道都不對,飲落口毫不滿足!面頭尐菜唔夠諗,亦因而唔入味,又切得太大條,整體嚟講,唔係一碗有水準嘅上海湯麵。坦白講,好失望,因為喺香港自從小巴街果間上海鋪冇做之後,可以食到好味嘅黑色上海湯麵已經好難,一心以為呢間係我嘅安心之所,點知!

希望鍋貼會好尐喇!都係有少少失望,睇個樣就知,可以煎多兩分鐘就好嘞,而家係熟但係表皮未脆,咬落去係韌嘅。另外,我地亦分配到一籠小籠包,不過不失,不過尐薑絲真係切得好幼細,值得一讚!

臨尾見隔離位叫高力豆沙,老闆娘話一碟八粒,你食唔哂,唔好叫,嘩,咁我重唔乘機,我話,我同佢分呀!老闆娘見我咁欣賞,就話,平日唔可以,今日我幫你做!呢碟高力豆沙,係食得過嘅。

埋單二百零蚊,唔算貴,但係我相信我係錯過左佢嘅黃金時期,又或者係我叫錯嘢,但係基本功係唔會冇左㗎!如果連上海湯麵都做唔好,就唔好咁大口氣喇,雖然話小店有情,而無可否認,老闆娘係性情中人,生意亦都好到佢做唔切,但係打開門做生意就點都要顧下客人感受,因為你尐嘢好食就話俾你丙下當係情趣,如果尐食物唔能夠保持水準,到時你想做生意都冇人幫趁,重可以咁豪咁話我唔做你生意咩!


沒有留言:

張貼留言