依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年7月30日 星期四

為食路上,荔枝角那仿似Soho的身影

唔知你記唔記得一幅甲網上圖片,呢幅相之所以可以喺網上go viral,就一定同佢個主角有關,但係更特別嘅係,呢位仁兄點解會出現喺果度!一個俾人認為係冇型廠佬先至會出沒嘅荔枝角,碧咸竟然著到行哂咁出現!

不過後來有朋友同我講,荔枝角近住D2出口果邊,而家好Hip,重有一兩間食肆幾型㗎喎!嗄?荔枝角好Hip!冇諗過喎,亦好難聯想,因為我喺果頭附近返工返左成十幾年,真係諗唔到佢邊忽會Hip囉,一係佢真係變得好厲害,一係個Hip字有新定義!不過點都好,所有人講嘅嘢都要自己親身求證至有發言權,於是搵個晚上,我去試下,果次去食日本菜,話就話係爐端燒,但係乜都有得食,果次因為同舊同事食,就掛住八而冇影相,但記憶中,價錢比食物突出!

之後亦提不起興趣再去,直至上兩個星期,想吃一點類似西班牙食物,但係又唔想過海,諗呀諗,就俾我想起呢間荔枝角的西班牙餐廳Rustico。打個電話去睇下而家乜嘢環境先。可以預約,但分兩輪,六點或八點半,咁我就book左八點半果輪,你可能會問,八點半唔夜咩?夜呀,但係我冇諗過八點半去,我諗住七點半去,因為以我嘅經驗,除非真係好紅嘅餐廳,否則分兩個seatings其實係餐廳自我感覺良好啫,事實係唔會坐得滿。

果然,到去就有位!咁雖然有位,但係我前面都有一對男女等緊入座,咁咪等一陣囉,呢尐西餐禮儀我都有嘅,但係唔知點解果位好型嘅餐廳女待應,竟然同我講,佢地嚟先,一陣間會係佢地入座先,希望你唔好覺得驚奇!呢句其實係英文嚟嘅,中文好少咁講嘢法嘅,咁我又貪得意咁回覆佢:我覺得驚奇,我意思係我好驚奇你會咁同我講囉!點知佢竟然問我乜話,之後成晚冇招呼過我,就算我點甜品佢都係搵等二個埋嚟!

餐廳嘅客人都唔算少,不過餐廳都幾多枱,望下周圍,從衣著睇,似係喺附近番工嘅,廠佬模樣都有好幾個,坐正喺我隔離係兩對好似好識食嘅夫婦,人地賣緊十五年火腿佢又嫌人老要十二年,下刪一萬字,好彩後尾佢個位滴水搬左去第二張枱,唔係真係煩死!

咁我食左尐乜嘢呢?西班牙餐廳就梗係食Tapas喇,但係我地今次人唔多,只點左最基本嘅西班牙腸Choriso同芝士火腿炸球,兩樣都幾好味,以後者更加精彩,火腿同芝士混合得天衣無縫,一口咬落去,香鬆惹味,而Choriso嘅醬汁亦好正,諗住叫份麵包嚟點下,點知眼大睇過龍,以為只有蕃茄包,但係好明顯蕃茄包同Choriso個汁係唔配嘅,個包本身唔係太精彩,亦同價錢噸—成比例,至於我,係蠢左!

其實食完兩份Tapas都幾飽,所以就share左一個Main course,係當日廚師精選,大蝦意粉。呢個意粉味道非常好,乾濕適中,大蝦亦都grill得好惹味,食得我非常滿意。

咁心情好就自己開胃,於是又叫多個甜品,Waffle加雪糕,普普通通,不過不失咁喇!

埋單四百幾蚊,但係我地好多食物都係share嘅,所以唔算平,但講真都唔算貴,材料好尐就梗係要貴尐,唔通要人做蝕本生意咩!















如果要彈就真係要講下佢尐服務,西班牙餐廳最重要係果份親切感,唔一定要下下同你吹水,亦都唔一定要不停換碟,重要嘅係果種感覺,呢間餐廳尐服務無論門口果位型姐到介紹當日精選果位重覆姐,到企喺Open Kitchen後面果班哥哥,都俾你一種唔冷唔熱嘅感覺,你話佢招呼唔好咩,你每次搵人你都搵到,但係就係好冷,好例牌咁囉!

其實我係同情阿重覆姐嘅,我估佢果晚起碼將個Chef's recommendation講左冇100都有50次,唔悶死都口臭死!人地得十幾個位嘅餐廳仔至用呢招啫,你咁多張檯,佢一枱講一次都唔駛做其他嘢,咪哂左個人手!

Rustico嘅食物係好嘅,但係招呼咁cool,唔敢再去,我驚凍親囉!

沒有留言:

張貼留言