依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年7月16日 星期四

為食路上,牧羊少年

話說我其實成日都行河邊近文化博物館果段路,因為我個個星期都至少去一次果邊望彌撒,但係就冇乜點行過過去博物館果邊。有一晚我嘅步行路線轉左少少,竟然俾我見到喺博物館後面有一間餐廳燈光火著,我心諗,以前都經過過呢度,但係就冇咁光猛,而餐廳入面亦都冇咁熱鬧,喺門口望左一輪,咦,牧羊少年好似有少少名氣喎,係以鼓勵旅遊為賣點,但係因為約左人喺沙田市中心食飯,諗住下次至幫趁。

到下一次,計劃由屋企出發行過去,快步走嘅話,四十分鐘之內一定完成,心諗咁幾好呀,又可以做運動又可以食嘢,點知,去到門口,黑墨墨,影都冇個,嗄,唔係執得咁快係嘛!問下喺傍邊尐凳度坐緊嘅阿姐,佢話周一休館,你唔知咩!嘻,真係唔好意思,冇乜文化,少嚟,真係唔知!咁我順口問阿姐,咁重有冇邊日休館呀?阿姐話,一個禮拜休一日夠喇,唔駛做咩!係嘅係嘅,抵鬧!

咁又到下一次,今次依然係行落去,嘩,今晚清風徐來,行左三十分鐘都唔覺熱,心情舒暢,真係萬事都順利,餐廳梗係有開喇,連位都唔駛等添,唔好以為呢個時間果個地方,會冇乜人,因為佢係唔限你進食時間,所以都有尐大學生模樣嘅人喺度傾功課,但係佢地係好靜咁傾嘅,完全冇兜巴星咁嘈!咁我搵左個位坐,隔左一陣都冇人理我嘅!

哦,原來係半自助式,即係你要自己去買嘢食,之後佢俾個牌你,就會有食物送到你面前。

唔,餐牌嘅選擇並唔多,而且尐材料好似冇乜特別,所以睇左一次又一次之後都唔知揀乜好!不過如果你鍾意食all day breakfast,佢都有得供應,飲品就幾得意,結果我揀左香蒜黑椒煙鴨胸意大利粉同朱古力沙冰,而朋友就點左鮮忌廉白菌煙三文魚意大利粉同奇青奶酪。其實呢尐材料真係間間小餐廳都係咁上下,煙鴨胸同煙三文魚都應該係現成貨,所以冇乜期望,揀呢碟都係希望個香蒜黑椒會辣辣地冇咁悶。

呢個時候我放眼四周睇下,寧靜嘅環境真係可以提升心情,面前係到頂嘅一列書櫃,書櫃最頂層擺左好多旅遊書,除左Lonely Planet亦都有閃閃書,下面就係一365個櫃筒仔,我冇行埋去開呢尐櫃筒仔,但係因為佢呢間餐廳有一個慢遞服務,係可以幫你喺一年或多年後寄番封明信片俾你嘅,呢尐櫃筒仔應該係你寄俾自己嘅第一步,之後餐廳至根據你嘅意願幫你寄出去。好浪漫呀,自己寄明信片俾自己,有一刻,我都想寄,但係我真係諗唔到同一年後嘅自己講尐乜嘢好!

食物到喇,先到的梗係飲品喇,我個沙冰唔多沙,可能係尐冰磨得太幼,好快就溶到水水地,不過個朱古力好香,好好味。而朋友嘅奇異果青色奶酪嘅味道亦好清新,那係好fresh呀!

食物登場喇,我個香蒜黑椒煙鴨胸意大利粉,上枱聞到嘅味道唔錯,而且望落去都好得下,因為唔會水liu liu咁,幾乾身。咁都要試下個味先,味道食落都幾好,黑椒味濃過蒜味,但係咁樣反而重惹味,但係鴨胸就平平無奇,水準之內咁囉。朋友嘅鮮忌廉白菌煙三文魚意大利粉都唔錯,比一般餐廳嘅同樣菜式有水準。咦,隔離枱尐甜品好似幾好樣喎,但係今日有尐飽,下次嚟先至試。

咁肯定有下次?有,埋單平均一個人$120,環境優靜,食物過得去,又營造到一個浪漫氣氛,我一定會再嚟,或者下一次我諗要寫尐乜嘢俾一年後嘅自己呢!希望佢守得住自己嘅特色,希望食客都一齊守護呢片小小嘅靜土!




沒有留言:

張貼留言