依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年7月10日 星期五

為食路上,鼎泰豐

我第一次食小籠包係喺台北,重記得朋友話呢間嘢好出名,尐小籠包嘅包面限定有幾多褶,好好生意㗎!講真,我喺香港都食過下小籠包,但係印象就認真麻麻,因為都係未食落口已經穿左並漏哂尐汁出嚟,而小籠包尐肉係出名剁到好溶下,所以我並唔係好識得欣賞!但係台北嘅朋友一場招呼,咁都要去㗎!

係一間好舊嘅樓,樓下坐滿左人,我地由側邊嘅樓梯行上二樓,嘩,好在我果陣時後生,因為條樓梯都幾跣,少尐下盤功夫都會變成滑梯。終於上到二樓,講真,環境都幾噏耷下,我心諗,食隻小籠包啫,駛唔駛咁艱辛呀!

坐低,點菜,咁咪小籠包囉!朋友問我一籠夠唔夠,我話兩個人一籠?佢話,唔係,一人一籠!嗄?一人一籠?係喎,左右隔離尐人都係一人一籠咁食,有尐重疊起兩籠,乜真係咁好食咩,咁重駛食其他嘢嘅?我於是用援兵之計,話叫住一籠先喇費事攤凍哂喇!但係朋友冇我咁好氣,叫左兩籠!我唯有內心扁咀!

真係等左好耐,兩籠熱騰騰嘅小籠包終於駕到,一人面前放一籠,真係好有氣勢!我一睇,眼都大埋,十隻?點食呀?朋友完全冇留意我嘅疑惑,重好似好得意咁喺我面前同隻小籠包玩蕩韆鞦,佢重話,你睇下,咁蕩法都唔會穿㗎!哈,又係喎,我交足戲!

個小籠包其實真係幾好食,尐薑絲亦切得非常幼細,但係十隻真係太多,結果我係食哂嘅,不過就成日滯到好似一隻小籠包咁,一pat嘢咁郁都唔想郁!果次之後,我冇再食小籠包!

又過左一排,聽講喺台灣鼎鼎大名嘅一個小籠包牌子進駐香港,喺九龍城落腳,咁果時我成日落九龍城食嘢,心諗其實小籠包都幾好食嘅,唔好食咁多隻咪得囉,於是拉大隊去幫趁,但係呢次嘅經驗係好差嘅,尐包皮穿哂不特止,食物都唔係幾得,以咀尖嘅香港人嚟計,佢唔進步係冇得做嘅,果然,冇幾耐,佢就全面撤出香港。

之後,佢又番番嚟香港喎,嘩,宣傳做得好好,條人龍長到好似唔駛錢咁,我又真係企喺度等位喎,果次真係好俾面,我等左45分鐘,我諗除左我阿媽,係冇人可以令我等佢咁耐嘅,好彩,佢尐嘢又幾好食,薑絲切得又幼又細之餘,亦好疏爽大大碟咁放喺你面前,小籠包鮮嫩可口,重一籠只有六隻,真係啱哂我胃口!而最開心係俾我發現佢嘅豆沙粽!外層係糯米,煙煙韌韌,而內層是厚厚的紅豆沙,填得飽飽滿滿,埋到枱第一個接觸到嘅係佢嘅豆香,之後就係一口又一口甜淡相宜嘅紅豆沙,就算之前食到幾飽都可以食得落...半隻!

食飽飽摸住個肚,呢個時候最應該做嘅動作就係獠牙,無論你牙罅疏唔疏,有冇留定尐食物做宵夜,你都要獠,因為呢間食肆嘅牙簽,係非常之正,幼幼嘅牙縫刷在牙罅之間遊走,係一件好舒服嘅事,所以每次去到,就算我唔用,我都一定會攞走哂尐牙簽嘅,咁你唔好以為我好貪心,攞哂!佢每張枱只係放四枝,由此亦可知佢嘅牙簽係幾咁受歡迎。

咁多年都會時不時去下,不過,近日我發覺佢嘅水準有變呀,至少沙田果間係咁喇!尐薑絲細碟左好多,而且切到一岩一忽,冇左之前嘅優美,而隻豆沙粽,佢一放落枱我已經覺得佢做乜細左咁多,再攞枝互簽度度,嗄,只係比一枝牙簽長少少!我再將佢分開,以前分五舊係好見得人,而家分四舊都好似冇乜點得食!重有,最初入坐時間係一小時四十五分鐘,之後改為一小時三十分鐘,而家係一小時十五分鐘!雖然都夠用,但係個感覺唔好囉!

唉,唔通又係大地產商嘅錯!

沒有留言:

張貼留言