依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年7月2日 星期四

為食路上,Te 意粉店

問你一個問題先,一間餐廳嘅老闆,點樣對待員工算係好呢?你可能會話薪高糧準喇,重有呢?包飯餐喇、唔介意我遲到早退、唔介意我間中偷懶喇,喂喂喂,好似越講越離譜喎,如果咁都得,除非你係太子喇,不過就算係,你呢個太子都唔做得好耐,因為有個你咁嘅員工,成日掛住偷雞,間餐廳都應該好快執!

其實我點解會咁問呢,因為我上個星期去左一間餐廳食飯,見到好感動嘅場面,嗱,感動唔一定係流哂眼淚果種,有所感應而牽動感情就算係㗎喇!

話說果日我出左尖沙咀iSquare果度睇戲,睇完都成兩點半,咁一定係好肚餓喇,於是四圍搵下有乜嘢好食喇,店鋪確實唔少,但係選擇唔係好多,而啱我口味嘅就更少,於是一路行呀行,咦,見到間望落去窗明几淨嘅 Te 餐廳,行埋尐睇下佢個菜牌,真係簡單過簡單,一張過,上面印左二十幾個格,清一色係意大利粉,心諗,可唔可以有其他選擇呀,正想走人,朋友話,呢間尐意粉食得過喎!係?朋友講左一尐背任景資料俾我聽,又真係似曾相識喎,咁反正未試過,一試無妨喇,而且真係肚餓喇,唔想再搵食喇!

嘻嘻,真係大口氣,唔想搵食,搵少尐你都冇得食呀,何嘉麗!

以意大利粉嚟計,我最鍾意食蒜片辣椒意粉,貪佢辣辣地好惹味,但係佢好似冇,於是叫左另一個都應該係有少少辣嘅Arrabbiata,而朋友就叫左個蜆肉意粉,我一聽佢叫呢樣就眉頭都縐哂,呢尐地方食蜆肉意粉會有乜好嘢呢,咪係尐罐頭蜆肉你!但係朋友冇理我對眼已經反到上天,堅持己見!算,我同佢講,我話嚟到見勢色唔對,就唔同你share囉,嘻,喺飲食方面,我係冇乜義氣嘅!

購買過程快到我都唔知買完,而飲品選擇亦都唔多,不過唔買飲品都唔緊要,佢地有清水供應。我都未坐定,朋友已經一手攞住一碟意粉坐喺我面前,嘩,乜咁快!朋友冇我咁好氣咁話,人地就係標榜快之嘛!嗄,我有尐驚囉,快,咁好唔好食㗎!

之後眼尾稍下果兩碟意粉,碟蕃茄意粉好似略為濕左少少,但係碟蜆肉意粉,咦,竟然唔係罐頭貨,係有殼蜆肉喎,我立即一手攞起一隻試試,唔,蜆肉新鮮香甜,蜆殼重盛左尐煮麵汁,好味!

都唔理朋友嘅白眼,即刻𢳂左半碟嚟食!另外果碟我都食左一半,除左汁多左少少之外,味道唔錯,而最正係兩碟意粉都非常之咁彈牙,唔會因為係番熱而又霖又粉一pad嘢咁!埋單$120我覺得非常合理。

不過合理嘅食物唔係我今日要講呢間餐廳嘅原因,我開始嘅時候咪問過你好老闆嘅定義嘅?話說,喺我食緊意粉嘅時候,佢有一兩個員工都坐喺隔離枱食飯,應該係午餐喇,就係喺我想埋單嘅時候,我見到個員工已經食完,不過佢重坐左喺度,吸引我嘅事情出現喇,我見到佢面前放左一本書,嘩,呢個世代,有年青人睇書真係難過中六合彩三獎,重唔止喎,佢果本係英文書,唔好話我snobbish,而家尐年青人唔似我地果個年代咁,鍾意攞本英文書扮型,佢放本英文書喺面前就真係睇㗎!

當然下晝成三點鐘,餐廳冇乜客,但係真係有老闆唔俾你做自己嘢,咁亦可能佢用緊嘅係自己食飯時間睇書,但亦有老闆唔俾你坐喺餐廳入面㗎喎,咁亦有可能係大家遷就,放飯時間如果有需要就幫下樓面。不過點都好,一個伙計可以好安靜咁食完飯睇一陣書,呢間餐廳個老闆我直覺認為唔會太衰!而我亦有理由相信,一個老闆見到一個年青人會埋頭於英文書本中,都應該係會支持嘅!

沒有留言:

張貼留言