依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年6月25日 星期四

為食路上,爵祿軒

唔知由幾時開始,我俾左人一個錯覺,以為我係泰國通,所以朋友去泰國之前總係會問下我有乜好介紹,其實我一、唔識泰文,二、對泰國唔係好通,因為我只係去過曼谷,所以充其量只可以叫做曼谷通,但係喺曼谷,我其實來來去去都係住果幾間酒店,食果幾間餐廳,行果幾度地方,不過有一樣我比較強,就係有尐朋友住喺泰國,而佢地又都好鍾意食,亦時時將尐食物照放上交友網站,咁佢地尐介紹就梗係地道得多喇,所以令我尐介紹好似好特別咁,其實,有尐我時時去嘅地方,好多旅遊書都有介紹㗎喇!

咁啱,近日又有朋友去曼谷,佢話想食中國菜,而佢之前都去過連阿小田純一郎都聽講有去果間,係由的士哥哥車去嘅,佢覺得普普通通。佢講呢間食肆我都去過,我又唔覺得好普通,至少價錢就唔係太普通嘞,不過尐食物唔算差,至於點解佢會覺得普通呢,可能係去錯鋪頭!去錯?朋友問,係的士佬車我去嘅喎!我唔敢挑戰我呢位開始有尐激動嘅朋友,我只可以講,我聽人講過當你跳上的士話去呢間好出名嘅中國餐廳,係有尐的士哥哥會車左你去另一間,反正我地都睇唔明門牌地址,有碟咖哩蟹食下就當係!

其實泰國的中國人很多,中國餐館也自然不少,但富麗堂潢而價錢合理,食物美味而場面不污糟的,地點方便而有BTS站,我只吃以燒乳豬聞名的爵祿軒!她在泰國的時代廣場Time Square的二樓,對面就係Robinson,坐的士嘅話要留意發音,我試過有一次真係好攰,而行去BTS站都有一段路,咁咪坐的士諗住喺架車度抖下,點知俾佢車左去Siam Square,爭持左一輪都不得要領,結果我咪走番去Siam搭BTS去呢間中國餐廳囉。所以真係唔好諗,一於坐BTS,完全冇爭拗,成件事變得非常容易,因為佢就喺Asok站上面!

我嘅經驗係人唔算多,但係如果你有得七八個人就最好訂位,因為作為遊客,你係唔知佢邊時會突然多人,兩三個人冇位佢易安排,又甚至可以過對面Robinson行下,但係成圍人就唔知等到幾時至有大枱,所以都係訂左位好尐!

爵祿軒最有名的當然是燒乳豬仔,呢個係必吃之選,真是皮脆肉香毫不肥膩,肥瘦適中,刺激食慾!乳豬仔細細隻,被片出大概二十塊皮,片片香脆,之後店家會把豬身拿去切件,攞番出嚟又係一碟肉香淡薄但鮮美可口嘅燒肉,人多嘅話,一人一兩塊會有少少唔夠喉,而我試過四個人係咁吃呀吃的,就把一隻大約呎半長的乳豬,頭頭尾尾、手手腳腳的吃過精光!你唔好以為會好滯喎,之後重可以食其他餸!

記得有一次我地一行八人去曼谷玩,你可能會嘩一聲叫左出嚟,冇錯,八個人如果要一齊行動,做統籌果個,那係我,會慘過返工,所以我地每日只會見兩次,就係午餐同晚餐,大家約好時間,然後各自去到餐廳集合,咁就可以食多好多嘢之同時,又唔會破壞友情。既然咁多人,就一定要嚟食番隻乳豬喇,一人得果一兩塊確係唔夠喉,但係佢其他餸都做得好好,你隨便喺餐牌見到想食嘅就叫就得嘞,點解可以唔隨便?一來佢尐餸菜都有番咁上下水準,二來價錢真係平,唔駛就住叫。

不過有樣嘢係唔叫得嘅,就係反沙芋!一心以為潮州人咁多,佢嘅反沙芋一定做得好喇,點知一上枱已知出事,個芋頭好靚,咬落去好粉,冇腎到,但係佢嘅外層竟然唔係比糖膠包住,而係沈滿糖粉icing sugar喎,嘩,完全唔係果回事喇!不過整體嚟計,佢依然高分。









沒有留言:

張貼留言