依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年6月18日 星期四

為食路上,2015大阪排隊

搵食其中一條不二法則係跟大隊,無論工作上還是食物上都係。但係一本通書係唔可以睇到老嘅,好多嘢係要因時制宜。

就以搵食搵長龍為例,其實之前做番多尐資料搜集,係可以慳番唔少時間同腳骨力嘅。我今次去大阪,好自然就會去一蘭食番碗原庄正版嘅拉麵,咁我記得上次去就係因為條龍長過乜而放棄,但今次我係點都要食番碗喇,因為真係好想知佢同香港果間尐口味有冇分別吖嘛!

於是,我第一晚就去探路,嘩,發覺門外條龍好似條盤龍鱔咁,轉呀轉,轉左唔知幾多個圈至到盡頭,咁我就梗係唔會同佢排喇,雖然而家大阪嘅天氣非常好,清風徐來,但係我嚟得果四五日,冇理由要浪費成粒鐘喺排隊之上呀,於是我轉plan,去食壽司先。

然後第二日,都唔駛好早,十二點鐘鬆尐,我又去過,果然,門外水淨鵝飛,唔好話龍,連人都唔多見。於是,我就可以好輕鬆咁入門口,再透過購票機買麵同埋買其他配料,非常方便。

由坐低到輕輕鬆鬆咁食麵,到後來連最後一滴湯都飲埋,我用左唔夠四十五分鐘,呢個時間用嚟喺晚飯時間排隊都唔夠喇。而且食拉麵又唔一定要晚上食,做午飯重好,唔夠飽之後重可以食其他嘢!


咁真係肚餓又有乜好食呢?嘩,喺道頓堀可以食嘅嘢就多喇,不過,非常之受旅遊書影響嘅香港遊客,係一定要去試下果間PABLO芝士蛋糕嘅,點解?因為旅遊書話係十大必吃囉!嗱,唔好理好唔好食先,但係門外又係有一條長龍喎,咁點呢?哦,原來喺不遠處係有另一間細少少,但係賣緊同一樣貨式咁PABLO,咁,你就又可以縮短排隊嘅時間!咁如果你連排十個八個人都嫌長,其實,呢間以出售半熟cheesecake出名嘅鋪頭,佢嘅分店亦已經開到去地下街,我住嘅JR大阪站就有一間,係好細,個鋪面,但係貨式一樣,反正都係工廠出品,所以品質係冇分別嘅!

但係有尐龍呢,你就算點唔願都係要排嘅。問番你先,你有冇留意,點解之前果兩間店可以唔介意食嘅時間同售賣地點呀?因為佢地係工廠式制作,有哂方程式,唔會出錯,除非你入錯左間假冒嘅鋪頭喇!但係有尐小本經營,兩公婆一腳踢,做完就冇得賣果尐,你就真係條龍幾長,只要佢唔截龍,你真係三個鐘都要排!

另一種就係人手現場做嘅,都係冇得郁,除非唔食,否則都只好死死地氣去排隊!所以我唔係唔排,係合理並聰明地排。好似今次我都有排呀,就係排隊食章魚丸。我知美國村有間章魚丸店,佢以自家制醬汁聞名,我食過喇,不過佢真係太多人,而我今次去美國村果日就咁啱落雨,攞住盤章魚丸都唔知lay去邊度食好,所以我冇食甲賀流,反而我喺道頓堀果晚,就去左一蘭傍邊果間章魚店排隊。

呀,你要小心喎,唔好見章魚店就走入去買喎,因為兩間章魚店係並排嘅,但係瘋刺地,一間係打哂蛇餅,而另一間就只係得個做字,都冇乜人幫趁,不過以香港人食嘢嘅觸覺,應該唔會搵錯,見人龍就啱㗎喇!


為食得嚟都要唔好浪費自己嘅時間至得㗎!

沒有留言:

張貼留言