依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年9月17日 星期四

為食路上,金壘餐廳

我最鼓勵人食遠飯,嗨,聽緊收音機嘅朋友唔好誤會,我呢個遠,係遠近個遠,唔係軟硬個軟!我唔係鼓勵人,尤其係男士食軟飯,我係鼓勵大家去遠尐嘅地方食飯。

食遠飯有咩好呢?首先,你會去一個唔太熟悉嘅地方,於是你要事先搵下資料,例如點去喇,例如果頭附近除左食重有尐乜嘢行或者乜嘢玩喇。咁如果你係一家人,喺呢個過程中,就可以藉此增進家人嘅關係,咁周未周日,就唔駛淨係行商場咁沈悶喇!咁,行商場都唔係冇好處,就係唔駛諗,去到實有嘢食,而香港而家嘅小朋友亦都習慣左假日活動只有行商場,但係佢係你個仔嚟㗎,香港係你長大嘅地方,你有責任向你嘅下一代介紹下香港呀!

唔,長氣左添。我細個嘅時候已經好鍾意食遠飯嘅,尤其是去元朗,因為我個姑姐喺元朗教書,佢每年到左呢個時候,就會叫我地入元朗玩,重會帶我地去留浮山食蠔添。不過今次我唔係講食蠔,係講食西餐,而呢間亦唔係細個同屋企人去,而係大個女同朋友去嘅。

話說我今日要講呢間兩老牌西餐廳,喺元朗八鄉嘅金壘,門口有巴士小巴經過,不過我係開車去嘅。其實都係喺我入左電台做至識得去呢間餐廳,而家開車入去就好方便,一條路直入,沿途景物舒適開朗,淨係呢程車都值回票價,咁,話就話一條路直入,但係唔係一定唔塞車嘅,不過我近排多數假期入去,都好暢順就亦都係事實。

間餐廳有車位嘅,汽油如果平尐,去一次真係一件賞心樂事。佢近幾年裝修過,冇左以前果種舊式餐廳嘅感覺,但係勝在光鮮乾淨,如果秋天或者初冬嚟到,坐喺外面真係風涼水冷,不過希望唔好太多人食煙,如果唔係就重浪漫,變成煙雨淒迷!

食物方面,冇乜退步,亦冇乜進步,咸豬手依然係最受歡迎之作,有番四五個人嘅檯差唔多都有叫,而佢嘅炸魚亦都係做得唔錯嘅,不過我次次去都係食咖哩,真係幾好味嘅,所以我今次亦都點左咖哩雞。單點加$45就可以轉做餐,咁我一定轉喇,因為我鍾意飲羅宋湯吖嘛。朋友因為想飲鮮蠔周打湯,所以冇得轉。

待應喺檯面放低小籠包連牛油就行開,你唔好誤會,係一個小蒸籠入面放左兩個餐包仔啫,轉頭羅宋湯就到,嘩,乜咁細碗!

不過算喇,$45連湯包咖啡或茶係咁上下喇,人地開門做生意,燈油火臘人工都唔少錢。碗湯個味道唔錯,不過真係少左尐!朋友嘅蠔湯到,唔係餐湯就梗係大碟尐,但係朋友一𢳂、再𢳂,乜只蠔咁細隻,要打撈一輪至搵到!

到我嘅咖哩雞飯喇,好香,一放落檯已經聞到,立即𢳂番一羹嚟飲下先,好味,依然係我食開果隻味,二話不說將尐汁撈哂入尐白飯度,講真,食咖哩飯其實唔駛食餸,個汁正已經可以送哂成大碟白飯。但係既然有雞又冇理由唔食,不過一食就扣分,尐雞唔新鮮!佢呢尐又唔係雪雞,因為肉嘅質感好好,但係有一陣雪味,究竟係隻雞隔夜被迫變成咖哩雞,定係隻雞處理得唔好而留有雪味呢?我唔肯定,但係隻雞同尐咖哩係冇friend到就係一定嘅,因為雞依然係雞,除左面頭果層有咖哩汁外,你基本可以當佢係一舊有雪味嘅蒸雞嚟食都得!確實係有尐失望!

我重會唔會去?會,我下次會夜晚黑去,雖然我已經好少夜晚去果度食飯,點解?吖,唔記得話你知,我地以前鍾意去咁遠嘅其中一個原因係可以遠離人群,食下嘢、飲下啤酒、講下人生,而家都唔可以飲酒開車,重點會途長路遠去得咁密喎!不過我真係會搵晚再去試真尐,夜晚個廚應該唔會俾尐咁嘢我歎!

沒有留言:

張貼留言