依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年9月10日 星期四

為食路上,Mango Tree,泰菜

認識我嘅人,都知道我好鍾意去曼谷,我鍾意果度尐人夠簡單,亦鍾意果度尐治安,對於一個遊客,甚至係單身遊客嚟講,都係好好嘅,咁當然,我唔會去尐環境太複雜嘅地方。至於食同住就更加係冇得彈,泰國菜固然比我地九龍城果尐價廉味美又新鮮,而意大利菜甚至法國菜,除左美味之外,重係同樣價錢不同幣值,即係同樣係300蚊,但一個係港幣一個係泰銖,咁你話點會唔食。

重有酒店,五星級酒店一般要成四五千蚊一晚,但係喺曼谷,如果就啱有酒店連機票套餐,真係千零蚊就有得住。咁你話對於我呢尐為食懶人嚟講,點會唔成日心思思想去喎!不過近年真係去少左,局勢不穩就一定有影響。我試過喺紅衫軍事件平靜左之後,去曼谷玩,但係當我食完碗海南雞飯行出鋪頭,就見到有一大隊插住紅旗嘅電單車隊巡遊,雖然後尾酒店話佢地只係巡一陣,但係當時個心都驚一驚㗎!之後有幾次好似平靜左,但係坐的士時,們的士司機又會兜你去Lumpini Park,去到個司機會對住你指手劃腳,解釋點解咁多人著紅衫,雖然冇幾耐佢就會車你去目的地,但係個心都會冇咁定。所以今次四面佛炸彈事件真係嚇到我唔敢去住㗎。

好奇怪喎,好似有一段時間冇去曼谷之後,個心係會掛住尐泰國菜,咁你話可以去九龍城喇,果度大把喇!係,係大把,但係冇感情呀!最後,的起心肝,我走左去Elements果間Mango Tree。咁呢間又有感情咩?有呀,因為每次我由曼谷番嚟,我都一定喺佢機場禁區入面果間芒果樹食番碗牛腩麵同食下其他泰國菜,真係有一種沖線嘅感覺。

咁點解去Elements呢間要的起心肝至去到呢?因為佢貴過曼谷果邊好多呀!

果日我冇訂位,去到walk in都即刻有檯,不過限時個半鐘頭還檯,呢個問題唔大。安排左喺右手面一個望窗位置,我話可唔可以坐窗邊,佢話有人訂左,咁冇所謂喇,於是趁佢地人未到我先影番幾張黃昏景相先。

一坐低我就叫左個大蝦柚子沙律,嚟到見唔算大碟,蝦亦只得3隻,但係都算新鮮,味道亦唔錯,少少辣。食下食下,聽到click click clock clock嘅聲音,原來待應帶緊兩位內地美女入座,樣靚、身材好、滿身名牌,就係俾對涼鞋出賣左!

之後我地又叫左一碟糯米釀雞翼,炸得幾脆,不過尐飯爛左少少,佢喺飯入面加左尐泰國香草,味道唔濃,但係好惹味。其實一人一隻連皮食埋都幾飽,但係我地重唔收手,再叫一碟芒果蟹肉炒飯,初時擔心炒飯會有蛋,問清楚至知原來係冇嘅,碟飯炒得乾身左尐,但係尐芒果同提子乾加入尐炒飯度,又好開胃喎,於是我又忘記左自己其實已經幾飽㗎喇,又食左兩大碗。

真係好飽喇,甜品都食唔落喇。食飽坐陣先,飲番杯茶解下滯。咦,點解忽然間咁靜,哦,原來兩位美女埋單起身走人!

我都走人喇,埋單四百幾蚊,以呢個環境、呢個地段、呢種服務計,唔貴,但係同曼谷比就一定係三倍價錢喇。

到我地食完哂埋單,窗邊果兩張檯都重係冇人坐嘅,一個咁上佳嘅位置,唔知點解佢要留位俾空氣都唔俾我地坐呢!係咪對我唔訂位嘅一種懲罰呢!


沒有留言:

張貼留言