依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年9月19日 星期六

沖繩 2015,在那覇自由食及電話卡的安裝

吃完了第一牧志公設市場的幾份魚生,其實並唔飽的。但這也是我計劃中的一部份,因為我想睇下那覇有冇得掃街。

行番出國際通,左手面就係喺大阪要排大隊至買到嘅Pablo芝士蛋糕店,呢度重有地道紅芋味芝士蛋糕添,但係冇乜人幫趁,搞到我都唔記得左影相。再過一個鋪就係激安之殿堂,又係靜英英!我繼續向縣廳前站的方向走,見有間Blue Seal,嘩,是沖繩名店呀,相等於曼谷的Swensen,咁要試下喇!我要左一杯地道的芋頭味,試啖先!清清地,甜甜地,冇乜芋頭味又冇乜奶味,全杯軟雪糕最好食係個筒,夠脆!呢杯嘢對我呢次行程有好大影響,因為佢令我對沖繩嘅雪糕冇信心,沿途冇再食,冇咁肥!

之後又行下行下,經過一尐旅遊書推介嘅店鋪,睇落唔多開胃,望入去又冇乜人,唯有繼續前行,竟然行到番酒店附近。見四周冇乜燈火,知道已過了遊客區,但係仍然肚餓,於是見有小小燈光嘅就行埋去,大部份都係一尐居酒屋,呢尐反而坐滿人。
呢條樓梯都幾大整蠱,飲大左你估唔會碌落嚟咩!
又再行呀行,到旭橋站附近見有一間無名小店,要上二樓的,心想應該會有位,一入門才知其盛況,熱鬧到不得了,剛有人埋單我們才有位。坐下二話不說,先來一杯沖繩名物Orion啤酒,之後就點菜,全是日文真係估佢唔到,幸好有畫有幾個公仔,唯有看圖識食!

點了餃子與聲稱自家制的香腸。

啤酒先到,又是淡淡的味道。忽然聞到好香的味道,原來是pizza,而他們這裡的pizza是夾餅式的,不單聞起來香,見左右各枱都有叫,就知自己走寶,不過我們叫的餃子與肉腸也不失禮,肉腸尤其惹味,雖然肥左少少!很輕鬆的吃了一餐之餘,亦窺探了沖繩人的生活一小角,我見好幾枱都是一班女生跟一個男生一起食飯飲酒。

悠閑的步回酒店,但旋即又要面對煩惱的事,我的電話卡!返到酒店我再把說明書拿出來,按中文指示照做,仍是不得要領,翻去後面看英文版,嘿,原來是翻譯惹的禍!翻譯把查詢資料的link寫成登記的link,英文版就寫得清楚!豈有此理,害我擔心了一個下午!
步驟簡單:開Safari,去www.freemb.cn/1html,會見到藍色Download and install即下載鍵,按下,就會出現以下這個畫面,你唔駛理佢個"not signed",其實已經搞掂。(iPhone才有這個麻煩,Android機就可以直接set APN)


連手機也搞掂了,今晚可以好好瞓。
搞掂張電話卡後,沖繩忽然間美麗起來!

沒有留言:

張貼留言