依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年10月15日 星期四

為食路上,「任食大閘蟹」攻略

我好細個屋企已經貫輸冇咁大隻鴨乸隨街跳嘅觀念,而我喺中電個老闆,亦好鍾意講 too good to be true。所以一分錢一分貨呢個道理,我一早就明,你以為一百蚊真係可以食到碗燕窩?不過如果你信,咁可能因為心理因素,你會覺得自己食完之後靚咗都冇人會拉你嘅!所以對於果尐一個價錢任食嘅鋪頭,我係好有保留。但係有一樣例外,就係任食大閘蟹。
今年精喇,一叫二十隻。
話說呢樣嘢係我舊年開始做,而咁啱又有幾個朋友同我癲埋一份,所以今年食過番尋味。其實我嘅癲係癲得嚟好理性嘅。我係好鍾意食大閘蟹嘅,而我又唔係咁鍾意食好大隻果尐,咁前年有個朋友喺網上團購,幫我買用500蚊唔駛買咗十隻大閘蟹,每隻四兩左右,我當時都驚唔知係乜貨,點知我揸住張團購單至知完來係銅鑼灣老字號,咁已經放心好多,跟住去攞貨、食完,覺得真係好抵食。至知道原來五十蚊隻大閘蟹係好食得過。

之後有記者朋友同我講話紫粵軒個「任食大閘蟹餐」都好抵食,而且佢尐貨係來自外國,所以水準有保證。咁我又心思思囉喎,但係成要成四百幾蚊一個人落樓,如果唔正咪好可憐!唔單止蝕水,重用埋我尐大閘蟹quota,呢樣先至超唔抵!思前想後,覺得都要去試嘅。於是就約埋幾個肯同我癲嘅人一齊去。

嘩,乜咁多花式㗎,又薰衣草、又風沙、又油泡,搞咁多花神都冇用,係完全吸引唔到我嘅,我只食一味,就係蒸。結果我食咗十一隻,但係食完之後我係有尐覺得自己輸咗嘅,所以我同朋友檢討一輪之後,決定今年如果佢再嚟,我地要調整策略。

首先,真係乜嘢都唔可以另外叫,上年我個朋友叫咗一杯香片,結果係加咗成百蚊。咁你又唔駛擔心會口行行,因為佢係有薑茶不停添加,同埋熱水亦都係免費嘅。其實食大閘蟹除非你飲花雕,如果唔係佢杯薑茶都好啱駛,一來夠熱可以消下滯,二來可以驅下大閘蟹尐寒氣,自己喺屋企食,都不過係飲呢兩樣嘢啫。

另外,佢呢個任食大閘蟹餐係包一碗蟹黃羹同一碟類似炸蝦丸物體。根據去年嘅經驗,呢兩樣嘢好long胃,係會影響你食蟹嘅數量嘅,而且食完蟹你會想搵尐熱嘢食下,咁呢碗蟹黃羹,雖然我唔食,因為有蛋,但係真係可以幫你暖下個胃。
一人叫得一隻,食完之後,要等半點鐘至有第二隻!
到咗戲肉部份,就係落單叫蟹嘅時候喇,我地舊年一來唔識路,二來扮斯文,第一次落單一人叫一隻,結果食完一隻再點第二隻,係等咗半粒鐘有多,真係乜嘢心情都冇哂喇!

所以根據去年經驗,我歸納咗呢幾招攻略。
1. 除咗你好想飲花雕之外,唔好另外點任何飲品或食物。
2. 請佢將蟹黃羹同埋果碟炸嘢喺你食完大閘蟹之後先至上,唔好俾佢牙住你個胃,俾佢質到飽哂!
3. 落單叫蟹嘅時候,唔好一隻一隻咁叫,要預備一人食四、五隻,然後喺大家食到第三隻嘅時候再落柯打,咁就喺你食完枱面嘅蟹之時,就有新蒸好熱辣辣嘅另一批貨到,咁個食蟹過程就好順暢,唔駛坐喺度等到冇哂食慾!
今年成績:12隻
最後呢個供略係最重要嘅,就係如果你冇能力食番至少六、七隻,我勸你唔好去,因為一定維唔到皮。但係如果你好似我咁食到十隻以上,咁就真係好抵,第一佢尐蟹嘅質素唔差,雖然只有三兩同埋蒸老咗,但係尐蟹好有羔,另外有人幫你煮埋、洗埋,自己食完拍下手就走得,真係乾手淨腳,心情特別好。

沒有留言:

張貼留言