依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2014年11月13日 星期四

嘉嘉的為食路上,飛機餐

飛機餐,我好細個就食咖喇,你唔好以為我咁巴閉,細細個就可以搭飛機而有飛機餐食喎,我細個食果尐飛機餐係喺餐廳入面食嘅,係考試成績好至有得食。咁你又唔好以為係我考試成績好喎,果個肯定唔係我,係我家姐,而阿媽為免獨留兒童在家中,就一定會帶埋我去。呢尐唔係叫讀書叻,係叫有食神!

重記得果間餐廳喺旺角,入面黑矇矇,好似好high class咁,去到我就坐低等食,飛機餐唔係我叫嘅,係阿媽叫嘅,如果俾我叫,就一定係baked Alaska火焰雪山喇!好喇,個飛機餐到,係一個銻盤,上面已經啤定左唔同間格,就好似而家尐小朋友餐具咁,每格放有唔同嘅食物,咁究竟上面放左尐乜嘢食物,我真係唔記得左,我只係記得有一格係啫哩,震下震下咁好得意,而且佢俾好多花奶,食得我好開心,雖然記憶已經好淡,但係我反而記得個餐幾多錢喎,係$5.5。

之後有機會搭飛機出外旅行,就知道原來飛機餐唔係尐好嘢,雖然都有沙律、頭盤、主菜、甜品,但係一盤過只係方便飛機上有限嘅空間俾餐飯你食咁解,而飛機上嘅飛機餐嘅托盤亦都冇間格,反而係每樣食物都有個盤或者杯呀咁裝住,而尐刀叉匙羹亦都好骨子,於是我地果個年代尐人搭飛機,就好興順手袋埋尐刀叉匙羹喇,我亦見過人連杯同小托盤都獵埋,淨番個大托盤同食剩果尐嘢!

你唔好以為尐空姐會叫你交番尐貨出泥喎,我地果個年代,生意可能真係比較易做,所以尐航空公司都將呢尐計左入成本,冇人會出聲,亦冇人會叫你俾錢去買。就當係一種宣傳工具。係呀,我地果個年代叫做80年代,一切都好美好,空中小姐幾咁高高在上,點似空中服務員咁實幹,我見而家尐空中服務員真係由起飛做到落機,就算飛長途,明明係瞓覺時份,頭頂果𥵃紅燈都時時有人㩒,好似驚佢地太得閒咁!

講遠左,講番飛機餐先。咁之後出泥打工就有好多機會用公數坐飛機,所以坐嘅位都闊尐而飛機餐亦都感覺上好食左尐,咁點解係感覺上呢?因為佢只係將尐食物幫你放落個碟度,好似叫做食得冇咁迫夾,但實際食緊嘅都係番熱食物,好食極有個譜。

咁多年泥,我都對飛機餐上面果尐餐具冇興趣,早期雖然係鐵匙羹,無論款式質地都唔錯,但係我屋企都有餐具喇,駛乜用人地用過嘅餐具喎,但係有一次,又係因為公幹,並且係長途夜機,食晚餐嘅時候,當空姐幫我將食物放在碟上嘅時候,我見到傍邊放左一對好骨子嘅胡椒同鹽樽,一灰一白,好簡單好靚,我當時連飯都冇食,即時玀起泥係咁把玩,好鍾意。到收碟嘅時候我真係忍唔住,問空姐我可唔可以玀左佢,空中小姐話轉頭覆我。過左一陣,佢出泥,手上有一對胡椒鹽樽!
國泰航空精緻的胡椒鹽樽

當時真係好開心,而事後知道因為太多乘客想留呢對樽仔做記念,航空公司開始收錢時,我重開心,因為我果對係無價寶!

不過,咁多年之後,對無價寶都唔知俾我塞左去邊!但係諗番轉頭,果個感覺依然係開心。

今日如果你話請我去食飛機餐,我當然多謝你喇,因為你要買張機票請我上機我至有得食,但係我會自己食飽左至上機,瞓醒一大覺之後,請空中服務員請我食番杯雪糕,對我泥講,呢個至係最美味嘅飛機餐呀!

1 則留言:

  1. 今日見到飛機餐時,正忙忙忙,偷看了一眼,等等等等等等,收工啦, 可以慢慢看了,哈哈哈 胡椒鹽樽,真是好簡約,唔怪得你喜歡。

    我最深印象的飛機餐有(1)少年時,坐中國國內機,起飛無耐,每位乘客派個盒,盒內是甚麼都忘了,因為見到已唔想開; (2)最近一次,是國泰的雞粥,熱騰騰,好好味!

    回覆刪除