依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2014年11月21日 星期五

嘉嘉的為食路上,食遠飯

有一段時間好鍾意食遠飯,唔好誤會,我呢個遠飯,係遠近果個遠,而唔係軟硬果個軟!喺香港,叫得做遠飯嘅地方,都不外乎係淺水灣、石澳,又或者西貢、大埔打後果尐區域。咁既然係早期,就一定係同過關去深圳果類無關,而我之所以咁鍾意食遠飯,就一定係拜我個車牌所賜。

喺電台番工冇幾耐,我就考到車牌,我地果陣時冇乜大志,二十幾歲人冇諗過買樓,而坦白講,我地果陣時覺得話俾人聽買樓係一件好唔型嘅事,係老餅兼老土嘅行為,我地果時有錢係會去買車同換車,覺得咁至係無負青春。

所以我當時考到牌第一件事,係將拍戲得番泥果五萬蚊囉左去買一部一手嘅日本車。而咁橋,我地有幾個朋友都一齊咁上下時間考到車牌,於是就成日拉大隊去食遠飯。不過唔好誤會,我地唔係鍊車,我地只係想喳車啫。

果時我地最鍾意去石澳果間黑色嘅羊仔,一來夠遠,可以喳車喳個夠本,二來佢尐嘢真係好食,而家寫下寫下,又有尐掛住佢個pavlova。雖然價錢唔平,一餐飯又飲酒又汽油,一晚可以使成千蚊,之後重可能再去飲嘢,但係果時我地個個都覺得自己係up and coming果個,個個都搵到,覺得前面個世界係自己嘅,而且不過係自己俾番自己果份,所以錢使得幾疏爽。而家諗番轉頭,都覺得真係幾豪!

之後點解冇乜食軟飯?一來年紀大左,有尐成家立室,有尐男女分手,有尐發展方向唔同就各散東西,而另外一個最重要嘅原因,咪就係因為吹波仔囉!雖然話飲兩左杯去吹,都應該唔會超標,但係點知尐食物會唔會用酒煮呀,一個唔覺意,點左個紅酒燴牛膝,再飲兩杯又咁橋吹中左,咪好唔抵!於是大家就開始少左食遠飯,而據我所知,好多果頭嘅鋪頭,以前逢星期五、六都有搞beach party,但係吹波仔之後就完全息微,有尐甚至執笠添!

遠飯係食少左,但係喜歡食遠飯呢樣嘢係永遠唔會變嘅!我而家間唔中都會開架車去西貢,唔係食海鮮或者甜品,而係食下午茶,而家真係冇乜心情去西貢食海鮮,又貴又迫,真有尐透不過氣來,但去食下午茶就唔同,遊客相對較少,而小店依然保持果種認真而論盡的風味,手腳係慢尐,但你見佢地論論盡盡又唔係好識遷就客人果個樣,就真係食得我好開心,我真係零願你落多尐心機喺食物上,都唔想你係咁擴大泥做,結果淪為快餐店呀!

而另外我都鍾意去大尾篤果邊食晚飯,一來果度有間西餐廳叫做Luca尐食物做得幾好,材料亦都新鮮,各款食物都很有水準,而不可不吃的一定是甜品雪糕杏仁條。一個人可以食四條!

其實早好幾年我都成日去呢個地方,但係近年因為佢隔離起緊村屋,令到本來開揚空擴嘅地方變得焗促同沙塵滾滾,日頭真係唔敢去呀,容乜易碟碟都係風沙骨,但係夜晚尤其是而家呢尐日子去就最啱!

趁住秋未初冬嘅季節,坐在戶外。一邊仰望牽牛織女星,一邊細啖美食,感覺悠閑,雖然都係唔可以飲紅酒,但係如果餐廳可以播番尐爵士樂就好似財爺話齋,都算係幾中產咖喇。咁食完飯之後,如果有時間,重可以一直向船灣淡水湖主壩走,由停車場起計,來回不用二十分鐘,而我就通常會上到去行一段路,再瞓喺壩上仰望星空。

畢業後,你有幾耐冇仰望過星空喇!你有幾耐冇面對過個天呀!當年嘅浪漫情懷剩番幾多?當日改變世界嘅理想又去左邊?(昨夜的渡輪上)

1 則留言:

  1. 哈哈哈!
    唔敢話日日看天、星星、雲、月亮、太陽; 隔日睇咁啦。
    我會聽風聲、落雨哂在地面的聲。

    回覆刪除