依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2014年12月1日 星期一

嘉嘉的為食路上,出前一丁


今集購丁麵。係香港人都知丁麵係一個牌子,而唔係用微波爐叮熱個麵咁解!而其實講丁麵真係打死,因為作為一個香港成年人,又有邊個唔識煮丁麵,又或者冇自己嘅一套西丁麵心得呀!講丁麵?真係講呢尐!

我食丁麵嘅經驗自然唔少,細個嘅時候,考試成績好,即係中英數冇肥佬,至有得食丁麵,係就係cheap尐,但果陣時係唔俾食咁多丁麵,因為佢唔單止被稱為冇益食品,重曾經一度流傳,話呢隻麵係膠做嘅,食得多,身體會積存好多膠質,會塞住尐腸,之後就會死咖喇!不過都食左咁多十年,又都未聽過人因為身體內有太多膠而死,咁我諗呢方面嘅顧慮應該可以取消!

食左咁多年丁麵,我一直嘅煮法都係煲一煲水,水滾落麵去,然後等到麵煮好就落埋包味精,之後熄火就搞掂!但係近來至知道原來我呢個煮法係錯嘅!原來煮麵嘅部份冇問題,但係味精粉係要先倒落個碗度,然後等個麵煮好,先倒尐煮麵水去開味精粉,到尐粉溶哂至倒埋尐麵落個碗度!我點知呢個係最正確做法?個包庄紙係咁寫咖嘛,而且重有人講,如果包味精粉放入滾水內,高溫會產生不良物質添,唉,都又唔知邊句真囉!

不過我而家食丁麵係會煲兩鍋水,煮好麵之後,將味精粉放入另一鍋內,再加埋尐麵入去,咁樣,至少個湯清尐,感覺上好似食少左好多不健康物質咁!當然你會話咁驚就唔好食喇,但係又真係唔得喎,因為佢係我嘅comfort food,當工作困擾,身心疲倦之時,一碗充滿麻油香嘅丁麵,真係可以令人心情為之一振,如果再加一枝可樂真係可以令我心情輕鬆番哂。

其實丁麵一向最殺食就係果包麻油,咁多年似乎都係靠包麻油食糊,除此以外都冇乜點改變味道,可能中間有試過一尐新口味嘅,但係應該唔係幾成功,所以我地都唔多知佢以前出過尐乜嘢味!但係近年就唔同,出左好多味,而呢尐新口味又真係配制得幾好添。我唔係得把口咖,我真係走去買哂咁多款泥逐一試味至寫咖!

其中我最讚賞就係東京醬油豬骨湯麵,湯底香濃,飲完一啖之後,係唔可以收手,明知係人做味精湯,你都係會追住泥飲嘅!另外咖哩湯亦都做得非常好味,不太辣但吃完之後,會有一種內心發熱的感覺,與吃完咖哩之後泛起嘅溫暖感覺好相似。我知道有人喜歡吃黑蒜油豬骨湯麵,但我覺得那幾滴黑蒜油在那碗麵上游下游下咁,賣相不佳,而且湯底亦沒有甚麼特色,可能與我口味不對,所以我並不欣賞!

當然這些新口味中,要數我最喜歡的,就一定是香辣麻油味了。其實以前有時為左配合自己口味,我都會加尐辣椒仔去碗丁麵度幫助刺激味蕾。而家佢有辣味,而且辣得泥都幾惹味果種,唔係死辣,所以真係非常之原美。

不過自從有左呢款辣味之後,再食番原庄口味,就好似真係冇咁吸引,連麻油味都好似冇之前咁惹味咁!不過係咁咖喇,我地生活喺呢個物質之都,不斷俾新事物刺激,無論視覺、聽覺、味覺,都好容易番唔到轉頭!所以得閒真係要去親近大自然,尋找番視覺、聽覺、味覺嘅原汁原味,如果唔係只識得抱住比真像濃郁嘅仿製感覺,就真係太可悲喇!

沒有留言:

張貼留言