依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2014年12月12日 星期五

嘉嘉的為食路上,可樂

如果你話我嘅血液之中,有一半成份係可樂,真係一尐都不為過。都唔記得幾時開始飲可樂,總之,記得喺小學嘅小食部果時,當同學係用緊牛奶券日日換牛奶飲時,我已經一個星期可以飲一枝可樂。當然我都好羨慕果尐有錢日日飲牛奶嘅同學,但係我爸爸只係普通打工仔一名,一個人養大我地六兄弟姊妹重個個堅持要中學後繼續讀上去,都幾難捱,所以真係要讀講聲多謝!

講番可樂先,日日飲牛奶除左可以滿足虛榮心之外,實在唔係我果杯茶,反而自己儲零用錢飲可樂,我覺得比較有型,同埋似個大人,係咁咖喇,小學雞重唔扮大人唔通而家扮咩!果時學校賣嘅係細支庄,好新鮮,好夠氣,上完體育堂飲一支落去,真係好鋸!而且唔知果時係尐配方唔同定係因為年紀細,飲完之後,個腦好似俾佢那一那咁,有小小興奮,呢個感覺係而家飲可樂時已經冇咖喇!

之後我就係咁一直飲可樂,但係都係飲得比較疏,因為冇錢呀。直至我出泥做嘢,即係喺港台返工喇,我就有能力隨時飲嘞!果時真係幾癲,一日可以飲成三四罐,一早起身要飲喇,做節目又一定有一罐喺身邊喇,之後食晏同食晚飯亦一定有可樂,總之我果時乜都唔飲,一定只飲可樂,有時錄音錄到𢛴,同事見我不在狀態,都會買罐可樂泥紓援下我個情緒。可想而知呢個飲品對我幾咁重要!

飲可樂如果可以我係會揀樽裝泥飲嘅,因為真係新鮮尐同好味尐。話說有一次,我地一大班朋友上廣州食飯,果時重未知一滴香、地溝油呢尐名菜,都去得好密下。點完一輪菜之後,我梗係叫罐可樂,點知朋友順口問有冇枝裝,佢話有喎,嘩,大家不知幾咁興奮,連平日唔飲可能嘅朋友都叫一枝泥鋸下先。轉個頭,阿姐就送來十枝可樂,不過睇到我地大家眼都突埋,因為呢枝可樂係一公升枝裝!

不過後尾我都覺得我飲得太多喇,而朋友又嚇我話,你咁飲法,好似人地上癮咁,戒唔甩你就死!係?咁大件事?咁我又試下唔飲得唔得先!又冇事喎,都冇好似尐人上左癮人咁典床典𥱊,咁即係可以繼續飲喇!

點知一嚇未完一嚇又起!又有人話,你有冇睇網上有條片呀,佢地將副假牙放入杯可樂入面,過左半日可樂連假牙都𢲡爛,你飲咁多落去,唔單止爛牙,腸都𢲡穿呀!唉,呢個呢,要泥呃下尐小朋友就或者得嘅,第一我未睇過條片,第二我都唔識人睇過條片,不過點都好,如果可樂真係會𢲡穿條腸,我條腸都應該一早穿左,而全世界亦一定有好多人條腸俾佢𢲡穿左,外國尐人咁鍾意打官司,重唔成機告到佢飛起咩。

另外,就算真係有個咁嘅實際,佢係將隻牙放喺一杯可樂入面一段長時間,如果話可樂會𢲡爛牙,咁都係我要含住好大嘅一啖可樂一段長時間至會有作用,不過要長時間咁樣含住咁大啖可樂,都應該要去睇牙醫,因為個牙較應該出左事嘞!

飲品姐,駛乜咁認真!不過宣傳呢款飲品嘅廣告公司就好認真,話說有一年佢地搵我錄廣告,果句口號前後加埋得六個字,其中四個重係牌子名,但係我就一錄錄左百幾take,真係老貓燒鬚,我平日真係五take起十take止!最後,我真係再變唔出乜嘢花樣,我同廣告公司講,我謝哂喇,正話錄果尐有啱就用喇,冇我就唔收錢喇。後來佢地都有用到我把聲,而我自我檢討結論係當日佢地冇俾可樂我飲,所以搞成咁囉!

沒有留言:

張貼留言