依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2014年12月28日 星期日

嘉嘉的為食路上,奶茶

要飲奶茶,而家就真係一件好容易嘅事,隨便行入一間茶餐廳,二十零蚊已經有一杯,矜貴尐,去半島都一百蚊有找。但係喺我好細個嘅時候奶茶真係一件事泥咖,唔好講話茶葉難買而且貴,就連鮮奶都唔平呀,不過有陣時我地食麵包果陣,都想學人地飲番杯奶茶,西化尐吖嘛,咁就全靠我阿媽動腦筋,我地都有奶茶飲,就係普洱加鍊奶嘞。幾好飲咖。可能係用普洱嘅關係,茶色比較深,而加左鍊奶就唔駛問都知,係甜到飛起,不過果陣時都飲得好滋味,因為唔知原來嘅味道,所以都好好飲,更何況其他同學冇試過,咁我又覺得自己好威喇!

記得好細個時屋企嘅早餐係煲飯煮送,因為爸爸食完要返工而我尐家姐哥哥亦要番學。之後,我地幾兄弟姊妹覺得早餐食飯好悶,而媽媽當然亦都乘機唔想煮,咁講下講下,爸爸喺孤掌難鳴嘅形勢下,過左冇幾耐,我地嘅早餐就變左做麵包奶茶,間中加條腸或者火腿芝士咁囉,間中都會掛住碗白果腐竹粥咖,不過日日食就真係頂唔順呀!

曾經奶茶都係我嘅生命食量,當然佢嘅重要性比唔上可樂,但係要番工嘅果段日子,我係冇奶茶唔得咖,我飲奶茶唔駛多,一日一杯唧,但係要一起身就飲,唔係就好唔掂!咁冇奶茶飲會點呢?如果冇飲奶茶,我係會懵下懵下,個人好似完全失去重心咁,唔知要做尐乜好,嚴重起上泥,重會反胃兼作嘔。我試過唔飲,因為有一段時間成日要出差,果陣時又未出果尐即沖紅茶,咁又冇理由帶罐奶周圍去,咁咪諗住用念力話俾自己聽,冇奶茶飲喇,飲水喇,但仍係真係唔得,真係戒唔到喎!

冇奶茶飲嘅身體,係好大脾氣,完全唔俾面我,先係反胃,繼而身輕手軟,頭暈面青,真係完全控制唔到!咁你手軟面青係冇得扮嘅,而我亦出命博殺,唔係果尐扮病偷懶嘅人,所以老闆都冇我乎!試過飲豆漿,你知內地乜嘢豆漿都有,咸嘅、甜嘅、濃嘅、稀嘅、有料無料,乜都有,但係一食即反胃!因為當你反胃嘅時候,係乜嘢都做唔到,而你老闆見到你咁嘅款,係比你更加反胃,但係都冇乎!

好彩後來出左即沖紅茶包,雖然要另外加奶粉同糖,而味道就當然冇茶葉加奶同糖咁好飲,但至少頂得住,而且真係方便好多。咁當然後尾出埋三合一,雖然味道仍然同沖茶葉差好遠,但係佢夠方便,一包搞掂就真係功德無限喇!

但係我而家已經冇需要咁飲法囉喎,戒左?又唔算,因為我平日係會飲嘅,只係唔需要俾佢控制住唧!咁個改變係點樣泥嘅呢?話說我番晨光之後,菲籍家務助理幫我天天預備奶茶一壺,等我可以攞番電台飲,咁有一日佢要放假番鄉下,咁我當時都諗,嘩,要再早尐起身煲茶至得喇,但係我前一晚訓覺,唔記得較早尐個鬧鐘,結果梗係冇時間煲喇!

咁番到電台又已經要開始好緊揍嘅工作,咁都冇時間俾我作暈作嘔!就係咁,我就脫離左奶茶嘅魔掌喇,做晨光有尐乜嘢得著,暫時未知,但係就真係幫我擺脫左奶茶嘅操縱!


沒有留言:

張貼留言