依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2014年12月5日 星期五

嘉嘉的為食路上,聖誕蛋糕的回憶

我少年時所認識的聖誕蛋糕,從來都是像麵包,但中間又加有提子,味道甜甜,而質地略乾,並且是在意大利製造,專程運到,就像現在於李嘉堂賣的那種。價錢並不便宜,但一年一次,也算是應下節咁喇。

後來我去左中環工作,有一次食晏嘅時候行左上去士丹頓街果頭,經過一間西餐廳,見佢個蛋糕櫃面放有一個好骨子嘅托盤,上面用玻璃罩妗住,入面放左幾件蛋糕物體,黑蒙蒙、細細件丁方兩吋,睇下個價錢竟然係六十蚊一件!我講緊係十幾年前喎,乜咁巴閉呢,於是行埋少少去睇下,見個蛋糕上面重有尐提子同車厘子呀咁!正想問下詳情,點知個待應眼尾都冇望下我,就走番入鋪頭。咁我又冇理由追住佢去買嘢,何況我都未必買!咁我咁啱第二日又係去果頭晚飯,我又心思思想去睇下,點知今次個玻璃罩入面係空嘅,問個待應,佢話呢款蛋糕三點前多數賣哂!咁巴閉!

之後我都轉左工,又過左成年,有一次我同個朋友去行山,終點就喺佢屋企附近,於是就去佢屋企飲杯咖啡至出城番屋企。佢太太好熱情,問我地肚唔肚餓,佢有尐蛋糕熱一熱佢就食得,其實行完幾個鐘頭,都真係有尐餓,咁我就老實不客氣咁話好呀!

喺佢入去熱番尐蛋糕時,佢老公話尐蛋糕係佢老婆外家焗,嘩,啱哂我喇,我最鍾意食自家製食物,不過佢未講完,佢話佢外家喺澳洲,呢個蛋糕係由悉尼寄過尼!嗄,咁你唔早尐講,我心諗,早講我死人都唔話肚餓喇!你唔好話我冇義氣,一個蛋糕,由悉尼寄過尼,你話駛唔駛一個星期呢?再加上焗好之後至去寄,又一日,佢兩個都要番工,包裹一定要去郵局攞,咁佢去郵局收郵包又唔知幾多日,個蛋糕點重食得呢!

但係喺我內心𢛴哂嘅同時,我聞到一陣好甜好甜嘅味,隨之而來係焗蛋糕嘅味,咦,好香喎,唔通就係果個來自澳洲外家的千年蛋糕!如果係又真係博左條命都要試下喎!

件蛋糕一放喺我面前,我就認得,佢就係我喺士丹頓街見到果件蛋糕嘅親戚!一樣係咁黑黑實實,一樣係咁多提子同車厘子,分別就係上次佢俾個玻璃罩妗實,我聞唔到尐甜味而今次佢番熱左,個甜味就更加突出嘞!我一啖咬落去,嘩,好甜,甜到牙都痺埋,不過,真係好食,再一邊飲冇落糖嘅藍山咖啡,真係苦中有甜,人生,如果係咁,都唔錯,苦中有甜。

你可能會問,咁件蛋糕冇壞咩,十幾日喎!冇,咁甜而密度咁高蛋糕,冇咁易壞嘅!

咁我當然會順口問下點整喇,點知佢老婆話唔識,但係可以問佢娘家,咁之後就冇左下聞。我都試過去中環搵番十幾年前果間鋪頭,可惜,執左喇!佢當日夠膽收咁貴又咁好賣,應該好好食,真係可惜!直至我買左英國才女美廚神Nigella Lawson本cookbook,揭下揭下,俾我揭到Christmas cake呢個食譜,但係只有材料粉量同做法,就冇相,咁我睇左一輪佢個食譜,憑經驗我知道應該係咁上下,於是我即刻買材料去試。

第一次做有少少失手,因為唔係好明白慢焗嘅道理,人地叫我150度焗兩個至兩個半小時,我自把自為,以自己焗蛋糕嘅經驗改做180度一個小時,結果個蛋糕好乾!之後我再依足做法整一次,就已經完全掌握到,正如我所講,焗聖誕蛋糕一尐都唔難,跟足步驟就得,難就難在搵齊材料同焗好之後摳佢三幾個星期,有得睇冇得食果種祈待唧!http://hokarlai.blogspot.hk/2013/11/2013.html

而家開工重泥得切,食自家製嘅聖誕蛋糕真係好味尐咖!

沒有留言:

張貼留言