依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2014年11月6日 星期四

嘉嘉的為食路上,熊掌

天氣開始凍,中國人最鍾意喺呢個時候進補。又唔知幾時開始,所有稀有動物,都係補身嘅,於是全世界嘅稀有動物,一聽到中國人呢三個字,就驚到魂魄唔齊!雖然中國人有句說話叫「背瘠向天人所食」,但係我諗呢句嘢都係冇乜真理,係尐為食精度出泥俾自己下台階嘅啫!

做左二十年公關,喺多次嘅出差、宴請嘅經驗之中,唔少都係記憶猶新,而食過嘅特色嘢都唔少。話說有一次係返內地工作,對口單位請我地食晚飯,食飯之前已經有人提及今晚有好嘢食,我不以為已,心諗,唔係貓狗就得喇,其他所謂珍禽異獸,我懷疑係老作居多,不過係豬肉湯一碗,又或者係燜牛肉或者羊肉鍋,邊得泥咁多山珍海錯!

坐到埋檯,一輪祝酒之後,大家都輕鬆了很多,食埋個冷盤其實都好飽,不過就而家至開始上菜。只見我地度房門一開,已經有十二位待應在門外等候,佢地托盤上都放有金蓋小窩,跟住一齊行入房並企喺我地傍邊,然後同一時間分別將個窩放到我地面前之後重幫我地開埋蓋。

金蓋一開,擺喺面前嘅係一碟震顫顫嘅淺啡色透明物體,大細就好似一件東坡肉咁,個樣就有尐似上海人好鍾意食嘅啫哩凍,但係就比啫哩凍重軟尐,見到呢尐不明物體,我第一個反應係拱個鼻埋去聞下先,冇甜味又冇咸味,有小小好似海產嘅惺味,又好似有尐騷味!我唔係好肯定係乜嘢,雖然對口單位猛話係好嘢,但係直覺話我知係唔慌好嘢!

我當時望下老闆,再望下其他同事,因為全團得我一個女仔,佢地最鍾意搵我較飛,睇佢地都係喺度剝花生等睇戲咁款,又或者等我食完知道係乜嘢之後佢地至起筷!其實我諗,就算我食完我都未必知道係乜,因為我都未食過呢樣嘢!

我唯有望向對方老闆,佢地都好鍾意整蠱我,但係我唔開會時會同佢地講下外面有尐乜嘢新事物,得意嘢,連餐飲禮儀都同佢地講埋,亦因為咁,我同對口單位嘅關係係好好嘅!對方老闆見我咁猶疑,笑笑口然後說,何小姐是朋友喇,唔好整蠱佢!佢說話一出,坐喺我傍邊嘅小李就立刻拍拍手,呢個時候只見一個穿上待應服飾嘅美少女,手持托盤走入我地間房,行到埋我地張檯時,一手揭開托盤蓋,一手將托盤內嘅食物送到我地眼前!嘩,毛生生嘅一隻手!跟住佢就報菜:呢一味係熊掌!

嘩,我真係暈一暈!熊掌!佢真係驚我地唔信佢,於是整隻未煮嘅熊掌俾我地睇!我諗我當時隻眼應該瞪到大過個頭,所以坐喺我傍邊嘅小李話:唔駛驚,當係駝峰咁食,好補身。

當駝峰咁食!駝峰我都唔食喇,重講熊掌!我諗我當時有尐面青,而事實係我開始反胃,但係當場又唔到我反檯,咁大張合約傾緊,埋欄咁滯,人家盛意拳拳,請你食好嘢,就憑你一個低級員工?唔係要人換菜係嘛!但係我真係食唔落口,亦都真係點都唔會食呀!

正在唔知點算,我個老闆出手,佢呢尐番書妹唔識嘢,罰佢飲酒,嘩,正中下懷,飲酒係我強項,亦係我興趣,而當日酒水係我地安排,因為佢地都想試下尐法國紅酒,所以果日飲嘅係靚紅酒,而唔係佢地果尐燒得著嘅白酒,所以多多都冇問題,之後大家唱談甚歡。

人地有冇食我唔知,亦都唔敢去望,但係我真係一啖都冇試到。其實我睇佢都不過係一堆骨膠原,要補骨膠原應該有大把其他嘢食,唔駛搵隻熊泥飛呀!

2 則留言:

  1. 見你文字一路描述當時的情況,我已經心驚膽跳,勁恐怖下。
    嘉嘉你好飲得��
    小飲怡情、大飲傷身呀!

    回覆刪除
  2. 某些中國人, 對飲食慨念文化便是這樣子, ( 由其珍貴因物而罕為貴和得到飽腹之慾 ),
    或可用其它嘢食代替,唔駛搵隻熊泥飛呀, 同意.

    回覆刪除