依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2013年9月1日 星期日

美味易做芝士波


材料:
A糯米粉170,木薯粉20,泡打粉1
B糖半湯匙,鹽半茶匙,蛋1隻,溶化了的牛油40,牛奶140

C芝士粉100

做法:
把B打混,最後加入牛奶。再B混入A,最後加入芝士粉。

以手分成約20一份,放入已預熱至180度的焗爐焗20分鐘或變金黃即成。

3 則留言:

  1. 嘉嘉在Call me Gaga 嘅 facebook 教人製「美味芝士波」嘅短片,拍得很吸引、好流暢,如果可以轉化為售賣「芝士波」之廣告片,超市嘅「芝士波」定必瞬間被搶購一空!講起廣告,我就想起 Aida! AIDA 係 Attention、Interest、Desire、Action 嘅英文簡稱,代表了「消費者反應模式」,成功嘅廣告/推銷大多參照這模式。
    注意 (Attention) 興趣 (Interest) 慾望 (Desire) 購買 (Action) 四瓣之中,我最唔明就係「慾望」嗰瓣,究竟成功嘅廣告係要做到:(1) 當我地望到「可樂」嘅廣告,便會有口渴之「慾望」?還是,(2) 當我地口渴時,就會記起個廣告,有「想飲可樂」之「慾望」?

    同一疑問引申到:究竟睇完嘉嘉嘅「美味芝士波」短片,我是否以後見到芝士波都會想起 Call me Gaga?還是將來上親 Call me Gaga 嘅 facebook,都會想起要食芝士波?

    回覆刪除