依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2014年10月23日 星期四

嘉嘉的為食路上,蛇羹

秋風起,三蛇肥。好坦白講,我係唔知呢句話講嘅三蛇係邊三蛇,我只係知道,秋風起,我就會心思思想食番碗蛇羹。

可能羅啟新唔知道,我之所以開始食蛇,係同佢有淵源。話說我細個對蛇羹嘅印象麻麻,通常係大人由佢果碗度𢳂一羹俾我試,但係你知蛇羹呢家嘢係唔係好arm細路仔feel,無論味道到賣相都輸,再加上蛇,咁核突,真係一羹已經嫌多。

但係到我出泥做事,有一日食lunch我同阿虫同Cuson出左深水埗,果陣時嘅深水埗重係另一個世界咁款,因為行行下你會見到有一條大蛇喺路中心,係真咖喎,條蛇,不過唔使驚,佢只係好似我阿媽形容我咁,一條死蛇爛鱔咁撻喺度,完全冇殺傷力,咁冇耐就有個師傅出泥生劏蛇膽。其實咁多年後我都重懷疑,阿師傅果招劏蛇膽係大偉高柏威教佢嘅,唔係邊有咁多蛇俾佢劏呀!

A,講番阿師傅先,咁之後佢又會行番入鋪賣蛇羹,我見真係好多人幫趁,應該唔係媒。但果次我冇去食,只係好奇並覺得咁多人鍾意食嘅嘢,點都要試一試再決定自己鍾唔鍾意食。

之後我自己一個人去左灣仔伊利沙伯大廈附近果間食蛇王二,嘩,一食即刻鍾意左,雖然到今日我都重係嫌佢尐獻汁傑左少少,但係味道係真係好好。你唔好以為我冇食過其他鋪頭嘅蛇羹喎,喺食呢方面,我除左運氣唔錯,亦都好夠膽,我真係摩過去廟街搵下有冇消失中的五蛇羹,但係我搵唔到,試過好幾間都只係得獻汁加麻油。

其實我尐口福真係唔錯,喺我做公關時,有幸由內地嘅對口單位招呼我地食蛇羹,真係好味,肉質鮮甜,可惜有尐粗鞋,可能係條蛇大條左尐,不過用泥炸蛇祿就最正,因為夠粗壯,多肉。我真係食到唔停口,不過果時全團最細係我,而佢地個個都唔敢食咁多,於是我就係幫手食以免浪費,而唔係掛住食冇禮貌。

之後又去過全港最出名嘅銀行頂樓食蛇,刀章幼細,味美無比,可惜因為係半工事,所以始終不能盡情的吃。

當然我也去過中環尾那些地方吃,但新派的我嫌太新,舊派的手功又不夠細,食得不是味道!

講真食得最安心嘅始終係灣仔果間,我鍾意佢夠迫,呢句係真心而唔係反話,一來天氣冷至會食蛇,咁迫尐就會暖尐,二來夠迫即係生意好,咁材料自然新鮮而佢為左唔好影響生意,都會俾心機做好佢喇!當然最重要嘅原因係佢個潤腸飯都好出色。

所以每到冬天,我一定會去食一碗蛇羹加個潤腸飯,之後就乜都唔做,番屋企瞓番覺,唔知係心理作用定係食飽暖暖地,一或係蛇羹嘅效果,咁樣食一餐之後,真係好好瞓,真係好似人地話食完糯米飯之後咁,瞓到會責死木蝨咖!

2 則留言:

  1. 蛇呀��
    見到都見暈;曾經有次經歷,同事訂了一圍蛇宴,預期出席的人,紛紛有事,部分人不能赴約,整圍枱的食物,一定會浪費 (食唔哂囉)。 我就半推半就幫忙頂上,成晚啲蛇的食物,上枱。 驚驚,好肉酸。
    好彩還有菜、生炒糯米飯,即是話齋陪坐������

    回覆刪除