依撒意亞50:4

吾主上主賜給了我一個受教的口舌,叫我會用言語援助疲倦的人。(依50:4)

2015年3月5日 星期四

嘉嘉的為食路上,團餐

我其實已經有一段很長的時間沒有參加旅行團了,一來自己已摸索到一套自助旅遊的方法,二來我亦不想放假散心也被人時刻控制!但今次的哈爾濱旅程,我參加了旅行團!因為我想看的大型展覽,如果不跟團,可能天黑都未能入場!參加團的好處亦謹此而已。因為你要被它限時限刻,要6點morning call、要全團人一齊行動、要參觀海產店、棉服鋪、東北特產店等等等等!不過最要命的是食得差!其實我在選旅行團時,亦特別留意每團的膳食安排的了!

終於我報名參加了一個東北三省八天團,聽團友們說,我們這團算是比較貴的了。咦,你不是講為食路上嗎?為甚麼講旅行團呀?你問。係呀,我講食咋,所以我係唔會講呢團嘅行程有幾鬆散,亦都唔會講某一尐導遊係點樣斬到你一頸血嘅!

好,咁呢8日有乜嘢食先。一日三餐,乘以8日就係24餐,但其中兩天都在航機上,所以實際只有19餐,其中7餐是酒店早餐,而一餐自費,所以有11餐是由旅行社安排。這11餐中有一餐喺冰屋食火鍋,呢餐好玩多過好食,不過試下無妨,另外滑雪場內午餐、特色農家菜、特色鍋包肉、大地春餅同餃子王,淨係聽個名,你都唔會對佢地有乜幻想喇!

不過剩底果5餐一餐係烤鴨餐我心諗即係食北京填鴨喇、一餐係吉菜食府即係食吉林菜喇、哈,吉林菜即係食乜嘅呢?一餐係滿族人家即係食滿州菜喇、重有一餐係滿族三套碗?嘩,呢餐直情勁喇、重有一餐係祖傳滿族旗人菜,旗人雖然係外族,但係入關咁多年又假假地都係王族,食嘢應該好有格局喎。
講下果6餐令人毫無幻想嘅先。果然,喺冰屋打邊爐同平時打邊爐嘅分別就係你要著住羽絨大褸,而食物係凍得好快嘅!另外,所謂鍋包肉不過係A貨糖醋排骨,其他幾餐都係照字面解讀就得嘞,但係勝在平實,8餸一湯、白飯任裝咁喇!

終於等到填鴨餐喇,第一碟就係片好嘅鴨肉同薄餅,大家食得興高彩列,但係之後都只係平日食開果尐菜式!算,填鴨未食過咩,下一餐。下一餐係滿族三套碗,三套碗呢個名堂並唔係隨便叫,真係要有十款涼菜、三款大件、十二款爆炒、湯燴菜、六款麵點共三十一度菜組成。各種菜式上枱喇,確係件數十足,可式味道極差,就連馬仔都係又乾又硬,咬唔入口。你唔好以為我多聲氣,全團兩圍枱尐食物都冇乜點郁過,個個都覺得唔好食,真係浪費!

其他果幾餐都係得個名,除左一碟係乎合主題之外,其他都係菜炒菜、蛋蒸蛋、雲耳泮雲耳、豆腐煎豆腐等等。本來都已經心如止水嘞,點知阿導遊呢個時候叫大家交錢食俄羅斯大餐,喺哈爾濱食俄羅斯大餐應該有睇頭喎,因為佢曾經俾俄羅斯統治過,而且阿導遊不停咁話間餐廳好靚好有氣氛,前後大大話話有成十度菜,而最特別係佢嘅麵包!

係呀,俄羅斯麵包好好食咖,我嘅記憶同我講。於是我就乖乖獻上240蚊人民幣嘞!一坐低我已經知道出事喇,所謂好靚嘅裝修,原來係TVB佈景板。左手面係白麵包,同我記憶中有餡嘅麵包有好大分別,而最特別係麵包傍邊嘅果占,食早餐咩,大佬!


之後係羅宋湯,你隨手喺超市買罐蕃茄膏都可以開30碗好喫過佢嘅!跟住係牛仔肉,好韌呀,亦都好蘇,於是我問待應攞黃色的芥茉,對方問我綠色的可以嗎?嗄?我都未反應得切,已經有一支wasabi空降我面前!跟住就係我祈待嘅炆羊肉,噢,原來呢度尐羊咁貴咩,一人得三粒仔!之後確實有好多度菜,可惜無論味道同埋材料都係乏善足陳!之後同團友傾起,都同意以當地消費水平計,呢餐最多值80蚊。

唔怪得導遊同領隊喺另一邊食得咁開心!

我唔係挑剔,亦明白團餐點會有好嘢,但係佢老老實實咁8餸一湯、白飯任裝我係唔會怪佢嘅喎,佢乞人憎在作到咁大,等大家充滿祈望,到最後貨不對版,至令人越食越謦之嘛!

沒有留言:

張貼留言